Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyjän pallka lisien kanssa?

Vierailija
15.01.2011 |

Olen nyt töissä kaupassa joka ei ole iltaisin eikä sunnuntaisin auki. Paljonko tekee normaali tilissä lisät jos on iltaisin ja lau ja sun töissä. Alalle olen ollut 10v. Kiinnostaa että jos vaihtaisi paikkaa niin paljonko siiä on eroa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tessistä hyvä ihminen!

Vierailija
2/5 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuinka monta iltaa, lauantai tai sunnuntaita keskinmäärin on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitåisi 10 vuodessa palkkansa oppia!!! Haloo!!

Vierailija
4/5 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

töitä erikoiskaupan alalla ja töitä on myös sunnuntaisin (ympäri vuoden) ja kaikkina pyhinä, siis, ihan kaikkina. Tietenkään en itse tee kaikkia sunnuntaita tai pyhiä, mutta kuukaudessa tulee n. 3 su vuoroa ja nyt viime jouluna olin tapaninpäivänä, uudenvuoden päivänä sekä loppiaisen töissä. Kyllähän niistä tähän muuten aika kuraisen palkan päälle ihan kivat lisät muodostuu. Lisäksi saadaan yölisää aamuvuoroissa sekä kielilisää. Laskin että ennen kun tein töitä ark. 11-19 sekä la 10-14 niin tienasin 400-600 e vähemmän kuussa kuin nyt. Eli todella ratkaiseva ero mulle. En lähtisi tästä ihan heti enää tekemään noita entisiä työaikoja, käytännössä ilman mitään lisiä.

Se, miten paljon sitten omalle kohdalle osuu su töitä jos sellaiseen paikkaan menee että on auki myös su, niin riippuu paikasta ja siitä miten paljon on työvoimaa käytettävissä. Meillä on pieni porukka, joten osuu kohdalle usein.

Vierailija
5/5 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt myös erikoisliikkeesä töissä ja nyt olis mahdollisuus hakea isompaan kauppaan joka tulee tähän lähelle. se on auki aamusta iltaan joka päivä. Ainoa mikä mietityttää on miten tähän perheen kanssa sopeudutaan ja millä hintaa "myyn" illat ja viikonlopu. Kiitos vastauksesta nyt tiedän edes suuntaa mitä ne voi olla.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä