Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään irakilaista miestä(tuttua joka käynyt kotimaassaan? Asiaa lentolipuista

Vierailija
18.11.2010 |

Mistä kummasta saisi varattua lentoliput Pohjois-Irakiin, Erbiliin tms.? Yritetään etsiä internetistä mutta ei löydy..:/ Johonkin numeroon soitettiin ja kysyttiin hintaa mutta en tiedä onko luotettavaa touhua se...

Kiitos jos joku on fiksu ja osaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lentää,Frankfurtin kautta.

Vierailija
2/12 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on irakilainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille ukolles vaan menolippu niin pääset monesta ongelmasta.

Vierailija
4/12 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin numeroon soitettiin ja kysyttiin hintaa mutta en tiedä onko luotettavaa touhua se...

Vierailija
5/12 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paha mieli näistä vastauksista. Ei, ap ei edes omista luottokorttia tai pankkikorttia jolla voisin lippuja ostella edes itselleni, ihan omilla rahoillaan mies on matkustamassa perhettään tapaamaan kuuden vuoden jälkeen.

Mies on mitä sydämellisin ihminen ja epätoivoinen voin sitten olla mutta se varmaan on sitten minun asiani. Miksi sitten valitsin kahdesta vaihtoehdosta juuri tämän ählämin, enkä suomalaista miestä?

ap

Vierailija
6/12 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paha mieli näistä vastauksista. Ei, ap ei edes omista luottokorttia tai pankkikorttia jolla voisin lippuja ostella edes itselleni, ihan omilla rahoillaan mies on matkustamassa perhettään tapaamaan kuuden vuoden jälkeen.

Mies on mitä sydämellisin ihminen ja epätoivoinen voin sitten olla mutta se varmaan on sitten minun asiani. Miksi sitten valitsin kahdesta vaihtoehdosta juuri tämän ählämin, enkä suomalaista miestä?

ap

tulla Suomeen suomalaisten verorahoilla??? Terve sotimisikäinen mies. No, onneksi älyää mennä takaisin.

Vierailija
7/12 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy kaikki halpalennot

Tai sitten seat24 tai onhan noita. Sinne vaan iskette lähtökentän ja määränpään niin pitäisi löytyä kaikki maailman lennot.

Ei voi olla noin vaikeaa.

Tosin sinne pitää maksaa heti luottokortilla kun lipun varaa netistä.

Vierailija
8/12 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootteko käyneet missään ihan lentoyhtiössä kyselemässä hintoja?

netistä tuskin löytää parasta mahdollista ja tosin itse luota netistä ostettuihin / varattuihin lippuihn ja viisumiin sun muihin... Onhan irak kuitenkin se EI ensimäinen lomakohde.

Suosittelen käymään eri paikoissa vähän kyselemässä jos todella olet tai miehesi on lähdössä sinne...

Vierailija
9/12 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten aikuinen ihminen ei osaa ostaa itsellensä lentolippua? Minä olen kyllä osannut lentää täältä Suomen lisäksi rapakon toisellekin puolelle ilman ongelmia.

Vierailija
10/12 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne myy - yllätys yllätys - myös lentolippuja vaikka Timbuktuun.

Vierailija
11/12 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo sen verran iso tytto, etta parjaan ilman aitia, isaa ja sisaruksia;) Mutta onnekseni paasen heita tapaamaan useammin kuin kerran kuudessa vuodessa.

Ap, kannattaa kokeilla matkatoimistoja tai ulkomaalaisia nettisivuja.

Vierailija
12/12 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ehkä järjestää matkan sinne (näyttää olevan kaikki mahdolliset matkakohteet, Irak mukaanlukien):

http://www.starlighttours.fi/slt/yhteys/yhteenveto.asp

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi