Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KappAhlin palautuksista: Onko myyjät ohjeistettu niin, ettei ko. palautettua ale-vaatetta...

Vierailija
15.01.2011 |

...laiteta takaisin myyntiin niin kauan kuin palautuksen tehnyt asiakas on vielä myymälässä?



Tein nimittäin palautuksen (ale-hinnaltaan 13€:n lastenvaate) ja myyjä laittoi hintalappuun vielä alemman hinnan (7€) samantien kun olin kassalla tekemässä palautusta, mutta myyjä ei vienyt ko. vaatetta takaisin myyntiin niin kauan kun kiertelin liikkeessä (ja kiertelin jonkin aikaa).



Olisin voinut ostaakin ko. lastenvaatteen uudella alehinnalla, josta olisin vielä hinnasta KappAhlin clubilaisena saanut ½ pois eli 3,50€.



Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kieltäytynyt myymästä sitä sinulle edelleen alennetulla hinnalla.

Vierailija
2/11 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että johan tuollainen keinottelu olisi alkanut vituttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä kehdannut mennä sitä uudelleen ostamaan palautuksen jälkeen. Joku ylpeys pitää olla!

Vierailija
4/11 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä kehdannut mennä sitä uudelleen ostamaan palautuksen jälkeen. Joku ylpeys pitää olla!

Vierailija
5/11 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en ota vaatetta käyttöön heti. Jos käyn kaupassa uudelleen, kun hinnat ovat alentuneet ja siellä on alempaan hintaan sama vaate, niin ostan sen ja palautan edellisen seuraavana päivänä.



Köyhä olen ja pakko on jotain yrittää...

Vierailija
6/11 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin toiminut noin, jos siellä olisi ollut se sama vaate uudella ale-hinnalla, mutta kun ei ollut!

Tietenkin olisin maksanut sen vaatteen liikkeen toiselle kassalle...



Oikeasti, mitä v*tun väliä sillä olisi ollut ko. myyjälle, haloo......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina päivän päätteeksi kaikki, ei siis kiikutella erikseen.

Vierailija
8/11 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palautit sen toisesta syystä?

Ei kai se sun palautuksen syy ollu se että oli liian kallis, vai oliko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, mitä v*tun väliä sillä olisi ollut ko. myyjälle, haloo......

Terve myyjä ajattelee myös työnantajansa etua.

Vierailija
10/11 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautin siksi, kun kyse oli "muotihömpästä" eli Hannah Montanan puserosta, jossa alunperin oli hintaa vain tuon Hannah Montanan takia.....

Pusero muuten oli OK.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap edes osti paidan alunperin, jos se oli liian kallis? Olisit jättänyt ostamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi