Mistä isoja äitiyshousuja?
Normaalit äitiyshousut eivät mene enää jalkaan? Mistä löytyisi ISOJA äitiyshousuja (vyötärön kohdalta, muuten en ole kovin iso)? Mistä kaksosten odottajat löytävät housuja?
Kommentit (6)
Mutta luulisi oikeasti löytyvän jostain kaupoistakin isoja äitiyshousuja? Onhan kaksosten odottajiakin vaikka kuinka. Ja mä tosiaan olen muuten kokoa 40, reidet kapeat, mutta tuo maha!
ap
tai sitten lisäät trikookiilat sivusaumoihin, tai siihen trikooseen, joka housuissa jo on.
taisin tilata amerikasta ja on tosi hyvät.
Mä olen painanut viimesilläni 97 kg ja ihan hm.stä löysin housut. Mutta siis siellä on todella eri kokoisia housuja, joten niitä pitää testailla. Nytkin ostin kokoa M ja sit 44 housut. Ja nuo M kokoiset strech farkkuleggarit oli isot ja ne jäi siis mahan alle. Eli olettaisin, että jos kokoa 40 olet niin ainakin nuo mahan alle jäävät mallit hm.stäkin sopis :)
Olen itse kokoa 46 eikä valmiina tälle kropalle mammahousuja löydy. Olenkin tuunannut normaalisti käyttämäni farkut niin että leikkasin vyötärönauhan pois ja mahan kohdalle puoliympyrän muotoisen aukon. Sitten leveästä resorista leikkasin korkean kaistaleen (mahan ”puoliympyräaukon” kohdalta 30 cm, muualta 15 cm) jonka ompelin vyötärönauhan tilalle. Lopuksi ompelin yläreunaan vielä leveän kuminauhan. Ja täytyy sanoa että toimii, tein kahdet samanlaiset joita olen käyttänyt keskiraskaudesta ihan nyt loppuviikoille ja housut on venyneet ja paukkuneet mahan kasvamisen myötä, ja on ollut koko ajan mukavat ja asialliset housut käytössä. Suosittelen kokeilemaan!
Sama ongelma täälläkin. Tosin mikään H&M:n äitiyshousut eivät ikinä alkujaankaan ole menneet jalkaan...sen verran pituutta ja leveyttä.
Ostin perusmustat strechhousut isojen tyttöjen osastolta ja ajattelin ommella niistä itse äitiyshousut. Hankalaa.....hellllllpppp!!!