Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AAARGH!! Onpas kivaa kun sukulaiset ja pomot ovat löytäneet facebookiin...

Vierailija
14.01.2011 |

Ja vielä pakko kommentoida joka hiivatin asiaan! Ihan kuin pomokin oikein kyttäisi, mitä kirjoitan! Sillä on kuitenkin n. 100 fb-kamua, miten se ehtii kaikkeen kommentoida, aargh. Ja äiti kailottaa yksityisasioitani siellä voi itku..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän joka paikassa toitotetaan, että kaikkien pitää liittyä facebookiin. Jokaiseella potentaiaalisella liittyjällä lienee sukulaisia, alaisia tai työkavereita, jotka vain velvollisuudesta ryhtyvät kaveriksi. Hauskaa, että asia on nyt käännetty näin päin.

Poistu vain ap facebookista, jos et pidä siitä enää. Minä en ole koskaan liittynytkään. Oletko ikinä ajatellut, että sinunkin fb-kaveruutesi on voinut olla pettymys jollekin toiselle. Ei oikein voi ajatella, että fb olisi parempi, jos siihen ei kuuluisi juuri ketään.

Vierailija
2/10 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen ryhmitellyt kaverit, ja just esim. sukulaiset näkee vaan murto-osan mun jutuista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voit määritellä muiden laittamat ja tagaamat kuvat näkymään vain itsellesi.

Vierailija
4/10 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella hyviä työkavereita mutta olen itse linjannut että fb on yksityiselämääni ja en ota yhtään työkantaktia kaveriksi

Vierailija
5/10 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun siskoni laittoi naamakirjaan erään kuvan...

Vierailija
6/10 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäähän ihmisellä olla yksityisyys!

Vierailija
7/10 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun siskoni laittoi naamakirjaan erään kuvan...

Mut just tuo ärsyttää, kun ei voi tietää mitä kuvia joku muu laittaa minusta profiiliinsa.

Vierailija
8/10 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäähän ihmisellä olla yksityisyys!

Vierailija
9/10 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työ ja vapaa on erikseen.

tiputa se pomo pois listastas, tai estä siltä kaikki(näkyy kuitenkin kaverilistassa.)

Vierailija
10/10 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ja pari muuta vanhempaa sukulaista on ihan innoissaan fb:stä ja mä niitä joudun sen käytössäkin neuvomaan, en mä kehtaa niitä pois pudottaa. Sama homma pomon kanssa: meillä on pieni työyhteisö ja kaikki on toistensa fb-kavereita. En vaan kehtaa pudottaa pomoa pois, koska se tulisi kumminkin ilmi ja olisi vaan liian noloa.

Luulen että mulla myös on fb tullut tiensä päähän ja lopetan koko touhun.

ap

työ ja vapaa on erikseen. tiputa se pomo pois listastas, tai estä siltä kaikki(näkyy kuitenkin kaverilistassa.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi