Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näytän hoikemmalta kuin olen, koska rinnan alta olen kapea.

Vierailija
14.01.2011 |

Painan 90kg ja pituuteni on 168cm. Olen todella lihava painoindeksin mukaan. Vatsanympärys on 113cm.

Rinnan alta ympärykseni on 65cm ja kuppikokoni on G.

Ystäväni eivät ole koskaan pitäneet minua lihavana, koska näytän sopusuhtaiselta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 172cm/65kg (B80)

Vierailija
2/7 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näytän silti pyöreältä ja olen hoikempanakin näyttänyt (nyt bmi tosin jo 27) koska mun käsivarret ovat pyöreät (siis tuosta olkapäästä kyynerpäähän pyöristyy ulospäin!) ja lantioni on superleveä.

Sivulta jos mua katsoo, näytän ihan hoikalta tai ainakin normaalipainoiselta.

Edestäpäin ison ja pyöreän näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsanympärys vajaa 90

Painoa 80 ja pituutta 164. Näytän läskiltä ja myös olen sellanen.

Vierailija
4/7 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin 168 cm pitkä 64 kg painava, jolla rinnanalusmitta 80 cm.

Vierailija
5/7 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihmisille jotka ovat kapeimmillaan vähän matkaa rinnan alta.

Pidän itseäni suht normaalikokoisena (en hoikka, en lihava), mutta tyköistuvat vaatteet näyttävät silti usein mun päälläni jotenkin kummallisilta, kun "vyötärö" on vähintään kymmenen senttiä mun vyötäröäni korkeammalla.

Vierailija
6/7 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni suht normaalikokoisena (en hoikka, en lihava), mutta tyköistuvat vaatteet näyttävät silti usein mun päälläni jotenkin kummallisilta, kun "vyötärö" on vähintään kymmenen senttiä mun vyötäröäni korkeammalla.

Vierailija
7/7 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin mulla onkin lyhyt selkä, ja vyötärö korkealla (ehkä 10 cm rintojen alla kapein kohta, selkeä vyötärö!)

joten kaikkien takkien, tyköistuvien paitapuseroiden ym. yläosien ostaminen on tuskaa, kun vyötärö asettuu lantiolle, joka mulla taas sitten on leveä.. selkään jää aina ihme pussi ja mikään ei istu.

Puseroissa vyötärölle tarkoitetut vyöt (jotka ommeltu kiinni vaatteeseen) ovat mulla lantiolla.

Mun kropassa on tosin muutenkin todella haastetta vaatteiden hankinnassa.. edellisten lisäksi jalkani ovat pitkät, samoin käsivarret, ja käsivarret ylhäältä paksut mutta ohuet muuten ja jalat kans yläreidestä tosi paksut mutta hoikahkot muuten, argh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä