epilaattoria käyttäville kysymys
meneekö tosiaan jollain neljäkin viikkoa ennen kun alkaa pukkaa uutta karvaa? mä oon ajanu vuosia ja kuitenkin alkaa viikon sisään karvat kasvaa enemmän tai vähemmän. Tosin on ohuempaa ja huomaamattomampaa kuin sheivatessa.
sit vielä sellaista mietin kun
ostin uuden braunin jossa 40 pinsettiä jotka nyppii ja nyt ihmettelen kun tuntuu et katkoo karvat. Siinä on kaksi nopeutta ja olisko niin ettei nopemmalla kerkeä nyppiä vaan katkoo..
Kommentit (12)
mulla myös se paras braun ja juurikin putkahtelee noita karvoja sieltä täältä.. Pysyvät toki sileämpinä kuin höylällä. välillä tuntuu et pitempään ja välillä et ei niinkään pitkään. no oon aatellu et oon ainoa ja kaikki muut naiset on silosääriä:) ap
olisko sit et ei katko mullakaan. voiko karvat kasvaa eri tahtiin johtuen vaikka hormoneista? En nyt tarkoita raskausaikaa kun sillon esim.mulla ei paljoo kasvanu. mutta ihan norminaisella voiko heitellä kasvuvauhti?
Sääret ovat todella ruman näköiset. Jokainen nypitty karvatupin kuoppa jää punaiseksi liian moneksi päiväksi. Mitkään rasvat eivät auta. Mitäköhän pitäisi tehdä?
Sääret ovat todella ruman näköiset. Jokainen nypitty karvatupin kuoppa jää punaiseksi liian moneksi päiväksi. Mitkään rasvat eivät auta. Mitäköhän pitäisi tehdä?
Sitten ajelen kerran tai pari viikossa, että pysyy karvat pois.
Jonkun verran on sellaista harvaa karvaa nyt kasvanut, mutta ei tosiaan samalla vauhdilla kuin sheivatessa.
taas sheivaaminen saa niitä punasia pilkkuja sääriin. Epilointi hetkeks mutta kyllä iho pitemmän päälle näyttää paremmalta.
Epiloin noin 3-4 viikon välein ja sen aikaa kestää karvat poissa. Häpyalueelta vain kummun ja sivustankarvat. Sieltä alempaa poistan karvat Veetillä tai sheivaamalla.
braun silk epil,tuolla kaapissa on,enkä millään jaksais liikahtaa:)
joitakin se katkoi muta suurin osa jäi vaan paikalleen
Mulla tuli niitä punasia jälkiä vain ekalla kertaa
Sitten ajelen kerran tai pari viikossa, että pysyy karvat pois.
Eikä mitään muutosta pilkkuihin. Nykyään käytän vain sitä normaalia ajopäätä (vai mikä sen nimi onkaan).
päästä karvat jo näkyvät. Nehän kasvavat eri tahtiin, joten pakkohan niitä on koko ajan putkahdella. Mutta toki sääret pidempään pysyvät sileinä kuin höyläämällä.