G: KUINKa monta tuntia olet YKSIN kotona?
Paljon olet päivässä omalla ajalla? Entä miehesi, monta tuntia hän on YKSIN kotona?
Kommentit (32)
käymme molemmat töissä. Yksin kotona olen viikosta riippuen 0-5 tuntia. Samoin myös mies.
Mä olin kerran kaksi vuotta sitten muutaman tunnin ja olisikohan ollut nelisen vuotta sitten yhden illan.
Mies ei tietääkseni ole koskaan lasten syntymän jälkeen ollut kotona yksin kokonaista iltaa, sen sijaan kyllä aika paljon poissa kotoa.
Olen kotiäiti ja lapsia 7v, 2x4v ja 4kk. Joten eipä täällä yksin olla. Täältä pitää mennä pois, jos haluaa olla yksin.
Minä en ole oikeastaan koskaan yksin kotona. Yleensä on ainakin yksi lapsi kanssani. Joskus harvoin saatan olla pari tuntia yksin, jos mies on ottanut kaikki lapset mukaansa jonnekin/isommat ovat jossain omin voimin ja pienemmät isän mukana..
Mies on yksin kotona joka päivä noin 6 tuntia - hän on työttömänä ja lapset koulussa, minä töissä.
ehkä kerran, pari vuodessa. Käymme molemmat töissä ja on pieniä lapsia. Useimmiten on niin (pari kertaa viikossa) että lähden lasten kanssa esim markettiin illalla töiden jälkeen ja mies jää yksin kotiin. Mutta mies lähtee lasten kanssa tosi harvoin niin, että olen yksin kotona, ehkä näin käy kerran pari vuodessa ja ovat silloin pois jotain tunnin...
jos ei tee töitä kuin yhtenä päivänä viikossa? Vai tekeekö työt sitten iltaisin tms.?
Meillä mies viettää säännöllisesti 5-8 tuntia päivässä yksin kotona, kun mä olen menossa lasten kanssa. Mies tekee neljäpäiväistä työviikkoa, ja niinä kolmena päivänä joina hän on kotona, hän on käytännössä aina vähintään sen 5h yksin kotona, ellei enemmänkin. Eikä hän käytä tätä aikaa töihin, opiskeluun tai kotitöihin, vaan ihan omiin harrastuksiinsa ja mielenkiinnon kohteisiinsa. Katselee leffoja, kuuntelee musiikkia, soittelee kitaraa, surffailee tietokoneella. Mitä lie muuta puuhaa.
Minä sen sijaan... En koskaan. Mies kyllä käy lasten kanssa kirjastossa, uimassa tms., muttei kuulemma "mielellään ota molempia mukaan, kun yhden kanssa on helpompaa". Juu, niin olis minustakin, mutta siinä tapauksessa taas "kyllähän noi kaks menee siinä missä ykskin".
Viikossa max. pari tuntia. Mies päivittäin 6 tuntia.
mies on enemmän, lähes joka arki-ilta pari tuntia ennenkuin me kotiudutaan lasten kanssa harrastuksista. Ja mies on välillä myös viikonloppuja yksin meidän muiden ollessa reissussa.
Mies niin ikään saman verran.
"Oman ajan"(ilman lasta ja miestä)vietän työnantajan piikkiin viitenä päivänä viikossa.
tai joskus äärimmäisen harvoin, kun tulen "ajoissa" kotiin, murkku on omilla menoillaan ja mies tokaluokkalaisen kanssa kaupoilla. Mies on työtön eli lapsen koulun verran n 25 h/viikko yksin kotona.
jos haluan olla yksin, lähden kaupungille tai välillä lyhyelle työ- ja/tai huvimatkalle, esim. käyn työmatkan yhteydessä sukulaisten luona. Mies harvemmin käy missään vapaa-aikanaan. Lapset ovat jo koululaisia, joten joskus ollaan jo miehen kanssa kahdestaan kun lapset ovat kavereillaan. Mies saa olla yksin kotona taas talvilomalla kun lähden lasten kanssa matkalle (miehellä ei ole lomaa).
Mies on viikon aikana ehkä 10-15 tuntia yksin kotona. Minä taas olen yksin kotona muutaman tunnin kerrallaan 1-2 kuukauden välein. En osaa edes kaivata enempää.