Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palstaileeko täällä muita lapsettomia jotka inhoo miehensä lapsia?

Vierailija
14.01.2011 |

Mä inhoon niitä äitinsä pikku kopioita koko sydämmestäni. Vittuilen täällä yksinhuoltajille erittäinkin siitä syystä ja tulen vittuilemaan. Mä vihaan sitä et mun mies on mennyt lisääntymään sen akan kanssa ja sen takia meidän viikonloput on suunniteltava kakaroiden ehdoilla!!!!!! Kiitos kun sain purkautua!!!!!!!!!!!!!!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa liian tutulta. Samma här!

Mutta et kai näytä noita vihan tunteitasi lapsille?

Vierailija
2/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei niitä kannata ruokkia eikä näyttää lapsille, jotka eivät sinua ole valinneet

t. lähiäitipuoli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ÄLÄ pliis näytä niitä lapsille,vaikka varmaan lapset ne aistivatkin. Lapset ovat nimittäin täysin viattomia ja syyttömiä tilanteeseen.

Tajuat varmaan et olet tasan itse nokkasi tunkenut uusperhekuvioihin joten kestä seuraukset kuin nainen. :-)

Kaikella kunnioituksella ja ystävyydellä: YH-mutsi

Vierailija
4/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä miten ne hokee "isi isi" ja näyttää äidiltään ja pussailee ja roikkuu mun miehessä. YÖK. Mä vihaan sitä ja sitä ämmää joka roikkuu mun miehessä lasten takia AINA ja soittelee sairauksien, tapaamisten, harrastusten yms. varjolla. Vittu! ap

Vierailija
5/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oi miksi otit miehen,jolla on lapsia?

mä en ottanut,koska tiesin,etten kykenisi olemaan puolueeton omilleni ja mieheni lapsille.

Vierailija
6/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös olekin? Tiedätkö, miehesi rakastaa niitä lapsiaan enemmän kuin sua ikinä -kjäh kjäh- :-D. Kyllä muakin ottais aivoon jos oisin sä.

Vierailija
7/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-palstalla, ettet pura kaikkea kakaramaisuuttasi miehesi lapsiin :). Hienoa että voimme olla Sinulle avuksi. t. yh

Vierailija
8/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tähän muuta voi sanoa :D

Vierailija
9/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pakko ihmetellä että miksi joku älykääpiö ottaa miehen jolla lapsia jos ei ole valmis ottamaan koko pakettia? Kuvittelitko tosiaan että mies asettaa sinut lastensa edelle?

Vierailija
10/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää sun asenne.

Vierailija
11/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako kovile kun ei ikinä ikinä tule olemaan miehelleen se ykkönen.

Kannattaisi valita lapseton mies.

Vierailija
12/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairasta!! ota sit sellanen ukko jolla ei oo lapsia!

Vierailija
13/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonku verran pystyn samaistumaan tekstiisi..

täytyy vaa yrittää kestää.

Vierailija
14/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoon niitä äitinsä pikku kopioita koko sydämmestäni. Vittuilen täällä yksinhuoltajille erittäinkin siitä syystä ja tulen vittuilemaan. Mä vihaan sitä et mun mies on mennyt lisääntymään sen akan kanssa ja sen takia meidän viikonloput on suunniteltava kakaroiden ehdoilla!!!!!! Kiitos kun sain purkautua!!!!!!!!!!!!!!

Teidän suhde ei tule kestämään. Tiedän pariskunnan, jossa mies lopulta jätti uuden suhteen juuri tästä syystä, vaikka heillä oli yhteinenkin pieni lapsi. Kasva aikuisesksi!

Vierailija
15/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vieläpä miehen lapsia. Ap suosittelen sulle jonkinlaista mielenterveyshoitoa!