Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi on palsta, en muuten tietäisikään kuinka parjattu ammattini on!

Vierailija
14.01.2011 |

Lueskelinpa tuota tämän päiväistä rokote-keskustelua.

Olen siis terveydenhoitaja, mutta luojan kiitos en lastenneuvolassa... Hoidan vanhuksia ja kertaakaan viiden vuoden mittaisen urani aikana kukaan asiakkaistani ei ole pyytänyt vaihtaa toiseen terveydenhoitajaan (mitä tapahtuu palstan perusteella lastenneuvoloissa usein).

Viime ja toissa vuonna, kun rokotettiin sikainfluenssaa vastaan, kysyttiin minun mielipidettäni lähes aina asiaan. En koe, että olisin voinut omaa henkilökohtaista mielipidettäni kenellekään asiakkaalle sanoa. Mitä oikeesti minä terveydenhoitajana, kansanterveystyöntekijänä muuta voin, kun antaa Suomen viralliset tiedotteet asiasta asiakkaalle tiedoksi, eli THL:n tiedot?!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevani viivapinmppi.

Vierailija
2/4 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikainfluenssarokoite on ihan ok mielestäni ja jos en siitä pitäisi ei sekään olisi terkan vika. En myöskään hauku/räi konduktööriä, vaikka juna olisikin myöhässä. Tee vaan työsi hyvin ja suhtaudu tähän palstaan huumorilla, täällä se on tarpeen. PS. meidän lasten terveydenhoitaja on aina ollut mukava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä se sun henkilökohtainen mielipide olisi?

Vierailija
4/4 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurempia roistoja tuossa ovat

- tiedemiehet ja tiedeyhteisö

- tutkijalääkärit

- lääkärit

- THL:n asiantuntijat

- tartuntatautien erikoislääkärit

jotka yksimielisesti väittävät, että rokotteilla on vaikutusta tautien ehkäisyssä ja on tarpeellista ja tärkeää, että koko väestö rokotettaisiin.

Jos sattumalta suosittelisit rokotukssen pois jättämistä tai jopa estäisit tarpeellisen rokotuksen ja asiakas ottaisi ja kuolisi ko. tautiin, niin nämä samat roistot todistaisivat, että toiminnallasi oli suora syy-yhteys asiakkaan kuolemaan ja sakkoja/linnaa siitä tulisi.

;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi