Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä yh, terve! Lapsen isä haki juuri lapsensa ja

Vierailija
14.01.2011 |

minulle alkoi vapaa viikonloppu!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voivat elää vuosia kulisiliitossa, jossa kellään ei ole kivaa..

Olen YH, omasta tahdostani ja enpä voi sanoa että kuihtuva avioliittoni olisi viimeiseen 10 vuoteen tuntunut murto-osaksikaan näin hyvältä kuin elämä nykyään.. Yksin vastuussa lapsista, taloudesta, kaikesta, enkä voisi olla onnellisempi. =) Todellakin kuljen pää pystyssä enkä koe olevani "toisen luokan kansalainen" vaikka yh olenkin.

Vierailija
22/30 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus kateellinen yh:lle juuri noista vapaista vkonlopuista. Tosin mun mies on kyllä aika ihana ja antaa mulle niin paljon omaa aikaa, kun haluan mutta ei se ole kuitenkaan sama...

Sen työn minkä teillä tekee 2 aikuista arjen pyörittämiseksi, meillä sen tekee vain 1 aikuinen. Kaikki kaupat, ruuanlaitot, siivoukset, lasten harrastukset, päivähoidot, kouluasiat, lääkärikäynnit, neuvolakäynnit, vaatehuollon, yövalvomiset, lohduttelut, paijaamiset, leikkimiset jne jne. Kadehditko vielä?

Mä teen yksinäni nuo asiat arjessa vaikka naimisissa olenkin ja onnellisesti. Mies kun vaan sattuu olemaan yksityiyrittäjänä naimisissa myös työnsä kanssa, mutta kyllä minä sitten välillä saan viikonloppuisin ihan omaakin aikaa, etten valita.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kouluttamattoman, sivistymättömän ja vastuuntunnottoman yh-luuserin. Sama tapahtui myös minulle kun mieheni sairastui henkisesti ja erittäin vakavasti ja lopulta ero oli ainoa ratkaisu. Näin tämä mustavalkoinen, naisia vihaava maailma toimii: ilman miestä nainen on enää pelkkä luuseri.

Vierailija
24/30 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lasten isä on kolmatta viikkoa lomamatkalla kaukana lämpimässä. Lapset on nähneet isän viimeksi... oisko viisi viikkoa sitten ja silloinkin siis yhden iltapäivän ajan.

Kaksi lasta kipeinä, itsellä kuumetta, kolmannella riittää kivasti virtaa kiusata meitä muita. Aargh.

Meillä oli ensimmäiset pari vuotta tuollaista, sitten kun mies löysi uuden suhteen, ääni muuttui kellossa. Alkoi tapaamaan lapsiaan sovituin ajoin ja usein. 6 vuotta sitten saatiin tehty viikko-viikko systeemi, joka on toiminut. Olin kyllä aivan rikki nuo ekat pari vuotta...

Taisi vaan löytää huoltajan itselleen ja lapsilleen. No ehkä ihan liian julmasti sanottu, mutta eikö miehistä usein sanota, että ovat helposti hukassa lasten kanssa, jos ei ole sitä vaimoa.

että saa itselleen elättäjän ja pojalleen lapsenvahdin.

Vierailija
25/30 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kouluttamattoman, sivistymättömän ja vastuuntunnottoman yh-luuserin. Sama tapahtui myös minulle kun mieheni sairastui henkisesti ja erittäin vakavasti ja lopulta ero oli ainoa ratkaisu. Näin tämä mustavalkoinen, naisia vihaava maailma toimii: ilman miestä nainen on enää pelkkä luuseri.

kuolevan tai sairastuvan ihmisen kanssa eli jokseenkin säälittävää!

Vierailija
26/30 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

*haaveilee vapaista viikonlopuista*

Mun lapsi on vielä niin pieni eikä tunne käytännössä isäänsä, mutta kyllä sekin aika joskus koittaa, että on viikonlopun isällään! Jos ei vuoden päästä, niin kolmen!

Vierailija
27/30 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 17 esimerkillisestää ja perustellusta tavasta hoitaa asiansa :D

vaan ennemminkin halveksin kaikkia eronneita yh-ihmisiä. Kouluttamattomia, sivistymättömiä, vastuuttomia ja jotenkin vastenmielisiä 85%. Stereotypia yh:stä on kovin paikkansapitävä.

Upea esimerkki kenelle tahansa, todellinen mallikansalainen! ;) *lähtee viemään silppuriin kaikki tutkintopaperinsa, lupaa irtisanoutua heti maanantaina vakivirasta ja muuttaa pentuineen tukiasuntoon. Ja vielä kai alkokin on auki, jos ei ole niin Siwasta keppanaa... tupakoimaan opettelen vasta huomenna, tämä ilta mnee mainonnallisia kanavia tuijotellessa tuulipuku päällä lenkkimakkaraa mutustellen ja oih, niin kovasta numero seitsemäätoista kadehtien* =D

Vierailija
28/30 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä miehenä annan ihan mielelläni vaimolleni omaa aikaa, miksi en antaisi? Otan lapset mukaan reissuilleni, viikolla ja viikonloppunakin.

Harrastukset sen mukaan (liikunnallisetkin), että lapset pystyvät olemaan mukana.

Vierailija
29/30 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten isä ei hae lapsia enää koskaan viikonlopuksi. Lapseton & lapsikammoinen nyxä laittoi valitsemaan lasten tai hänen väliltä ja mieshän valitsi! t. ikuisesti yksin-yh jolla oli viimeksi omaa aikaa vuonna 2007

olen pahoillani, erityisesti lastesi puolesta :(

Vierailija
30/30 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi