Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turussa Parkin kentällä eilen: joku vei lapsen Kuomat :(

Vierailija
30.12.2010 |

huhuilen täälläkin meidän pojan melko uusien mustien kokoa 27 kuomien perään. Sinä joka ne veit voisitko palauttaa? Saattoi olla ihan vahinkokin, joten en nyt kiroa

asiaa tässä enempää. Jätit meille melko loppuunkävellyt vettähylkimättömät tummansiniset koon 26 kuomat. Meidän tiedot on kentällä. Ois kiva vaihtaa takas. Meidän lapsella ne oli ainoot talvikengät.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun neiti oli saunomassa kaverinsa kanssa.

Oli etsinyt uikkaria ja kyselly monelta, että onko näkyny.

Soittelin vielä uimahallille muutaman viikon ajan perään, että oisko joku palauttanut, mut ei oo uikkaria näkynyt.

Näin useampi lapsisen perheen kotiäitinä toivon että uikkari päätyi todella sitä tarvitsevalle kun ei omat rahatkaan puussa kasva.

Vierailija
2/14 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä en ymmärrä sellaista järjen ja moraalin köyhyyttä, että otetaan toisen lapsen kengät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erottaa. Itse ainakin erotan..mutta toki lapsi on voinut ne itse jalkaansa laittaa ja vanhemmat huomanneet vasta kotona vaihdoksen. Toivottavasti saat ne takaisin, itse ainakin palauttaisin (täytyy myöntää kyllä, että lapseni ei tule kävelemään aivan loppuunkävellyissä kengissä). Rehellisyys maan perii!

Vierailija
4/14 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittaa vietävästi! Ei nyt toki mikään katastrofi, mutta poikaa itketti kun melko uudet 1kk sitten hankitut talvikengät vietiin. Nyt sit yritän keksiä mistä uudet kuomat, kun tuntu olevan loppu kaikkialta. Ja tosiaan kun raha ei kasva puussa (valitettavasti). Ap

Vierailija
5/14 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuriperhe käy usein Parkilla luistelemassa, ja heillä on ikävä taipumus pölliä kenkiä ja vaatteita kirpputoreilta jne (olen itse saanut heidät kiinni kahdesti). Heidän isomman lapsensa jalka on 27-28, voisin katsoa onko jalassa Kuomat (aikaisemmin ei ole ollut).

Vierailija
6/14 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sellaiset isot värikkäät snow-logot, että luulisi erottavan. Meidän oli kokomustat. Tietysti vahinkoja sattuu ja voihan olla, että saadaan takaisin. Se olisi hienoa! Ap

Vierailija
7/14 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmissa kengissä.

Vierailija
8/14 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuunkuluneet 26 olleet varmasti jo pienet ja nyt löytyi tilalle sopivat ja uudet.

Tavaroistansa kannattaa pitää huolta, ei siis voi jättää mihin vaan.

Todella ikävää.

Vierailija
9/14 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vetänyt isolla kangastussilla nimen kahdelle puolelle kenkää, ettei voi olla huomaamatta. Noihin pinkkikukallisiin on kyllä helpompi kun musta tussi näkyy niissä.

Vierailija
10/14 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin äsken. Tulee tietysti postimaksut päälle ja kengät maksaa 40 euroa.

Saatte kuukauden maksuaikaa tai jopa maksaa erissä.

Jos siis muualta ei löydy.

T.11

Vierailija
11/14 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuunkuluneet 26 olleet varmasti jo pienet ja nyt löytyi tilalle sopivat ja uudet.

Todella ikävää.

Todella ikävää.

Vierailija
12/14 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin äsken. Tulee tietysti postimaksut päälle ja kengät maksaa 40 euroa.

Saatte kuukauden maksuaikaa tai jopa maksaa erissä.

Jos siis muualta ei löydy.

T.11

Vierailija
13/14 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttäremme uudet punaiset Reiman toppahousut eräissä lasten pikkujouluissa. Tilalle oli jätetty reikäiset punaiset tuulipuvunhousut :( Pakkasta oli kuitenkin silloin -20.

Ensin ajattelin, että ovat vahingossa vaihtuneet, mutta eipä ole palautettu, vaikka tyttömme housut oli nimikoitu..

Vierailija
14/14 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kävi hoplop synttäreillä sama homma,saatiin kyllä takasin onneksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi