Madeleine nähty Nykissä lounaalla tumman miehen kanssa.
Kommentit (36)
Lihaksikas, komea nuori mies, jolla oli tummanruskeat hiukset ja pulisongit.
Madden ei tarvi mustia treffailla. Tämä on aivan varma asia.
Eiköhän tuo saa muitakin kun prinsessa on
No ei vaan
tekisi miehestä paremman!
"Oletko itse joutunut tyytymään valkoiseen mieheen?"
;)
minä luulin että se pieni Portugalissa kadonnut tyttö. No joo, prinsessa saa kenet haluaa, tuskin tarvii "ottaa" mustaa miestä. En usko että kuningas kannattaa ajatusta että omalla tytöllä olis musta mies, vaikka Ruotsi onkin niin suvaitsevainen maa. Rasista ajattelua? Ehkä.
minä luulin että se pieni Portugalissa kadonnut tyttö. No joo, prinsessa saa kenet haluaa, tuskin tarvii "ottaa" mustaa miestä. En usko että kuningas kannattaa ajatusta että omalla tytöllä olis musta mies, vaikka Ruotsi onkin niin suvaitsevainen maa. Rasista ajattelua? Ehkä.
No ei vaan
;)
Kyllä se jonkin verran vaikuttaa. Monet pitää vaaleaa ihoa kauniimpana, jopa mustat itse. Ja sitten on lisäksi se että Madde tuskin haluaa maitokahvin värisiä lapsia.
Ja onhan se älykkyyskin periytyvää.
No joo, prinsessa saa kenet haluaa, tuskin tarvii "ottaa" mustaa miestä. En usko että kuningas kannattaa ajatusta että omalla tytöllä olis musta mies, vaikka Ruotsi onkin niin suvaitsevainen maa. Rasista ajattelua? Ehkä.
Onneksi sentään vaimo on mahdollisimman vaalea iholtaan, vaikka brassiverta suonissa!
Blaah!
Älykkyydellä sinua ei kyllä ole siunattu.
Ja eräälle (en muista numeroa), hän on Madeleine, ei Madeline.
kuitenkin on vaikka tumma tukka onkin.
No joo, prinsessa saa kenet haluaa, tuskin tarvii "ottaa" mustaa miestä. En usko että kuningas kannattaa ajatusta että omalla tytöllä olis musta mies, vaikka Ruotsi onkin niin suvaitsevainen maa. Rasista ajattelua? Ehkä.
Onneksi sentään vaimo on mahdollisimman vaalea iholtaan, vaikka brassiverta suonissa!Blaah!
Älykkyydellä sinua ei kyllä ole siunattu.
Eikä tietääkseni mustiakaan. Aasialaiset kuulemma älykkäimpiä.
Kyllä se jonkin verran vaikuttaa. Monet pitää vaaleaa ihoa kauniimpana, jopa mustat itse.
Kuinkas moni suomalainen grillaa ihoaan etelässä tällä hetkellä? Sitten haukutaan "maitokahvin" värisiä alempiarvoisiksi. Kenenköhän älykkyys tässä voisi kyseenalaistaa...
No ei vaan
;)
Mikäs siitä tekee. Eikö ulkönäkö ole juurikin se mihin ensin kiinnittää huomion
Tyyppihän näyttää ihan joltain ruotsalaiselta lätkän pelaajalta.
Kyllä se jonkin verran vaikuttaa. Monet pitää vaaleaa ihoa kauniimpana, jopa mustat itse.
Kuinkas moni suomalainen grillaa ihoaan etelässä tällä hetkellä? Sitten haukutaan "maitokahvin" värisiä alempiarvoisiksi. Kenenköhän älykkyys tässä voisi kyseenalaistaa...
Ei ne nyt alempiarvoisia ole, mutta kyllähän puhtaan vaaleaa pidetään kaikkein kauniimpana värinä. Onhan se myös kaikkein harvinaisin.
Ei se mikään nero se Maddekaan ole