Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin lomailijoita paikalla? Neuvoja kaipaan

Vierailija
14.01.2011 |

Haluan ekaa kertaa lähteä yksin lomalle. Ajattelin siis ottaa äkkilähdön viikoksi.

Alustavasti googlasin aurinkomatkoja summuita. Yhden hengen hinta on ok, mutta kun klikkaan matkan auki, niin hinta aina tuplaantuu - koska hinta on kahden hengen huoneen hinta.

Kalliiksihan tuo tulee. Vai miten toimisin?

En tiedä mihin edes haluan. Siis äsken vasta sain idean, että voinhan minä matkustaa yksinkin. Kaikki neuvot siis vastaanotetaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä matkustanut viimeiset 15 vuotta yksin ympäri maailmaa, mutta en osaa sanoa matkatoimistojen äkkilähdöistä mitään kun en niitä harrasta.

Osta lennot erikseen ja varaa majoitus erikseen, se on mun neuvo. Silloin saat yhden hengen huoneen ja jos haluat päästä halvemmalla, ota dormimajoitus hostellista. Tosin tuo ei välttämättä kovin hyvin onnistu jos haluat paikkaan, jonne pääasiassa tehdään pakettimatkoja, esim. turistirantakohteisiin.

Vierailija
2/6 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tarkkaan. Esim. arean lento+hotellitarjouksissa on mielestäni se valikko, johon laittaa sitten 1 henkilö. Jolloin hinta on yhdelle. Ja yleensähän yhden hengen huoneesta tulee lisämaksu, vaikka huone saattaa olla huonompi, pienempi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen elämässä matkustanut paljonkin omatoimimatkoilla, pakettimatkoista minulla ei ole mitään kokemusta.

Nyt vain haluaisin lähteä maaliskuussa johonkin yksin, viikoksi. Johonkin, missä on lämmintä ja viehättävää. En kyllä tiedä, missä se se olisi...Haluaisin jättää matkan "herran haltuun" eli mennä äkkilähdölle - sellaista en ole koskaan ennen tehnyt, vaan aina suunnitellut matkat puoli vuotta etukäteen.

Jos lähden itse rakentamaan matkaa, niin sitten se ei ole matka "herran haltuun", vaan sitten ne lennot pitäisi jo ostaa, ellen ole jo liian myöhässä halvoilta lennoilta.

ap

Vierailija
4/6 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmismatkanjärjestäjillä on "matkusta yksin ilman lisämaksua" -tarjouksia.

Esim. Finnmatkoilla

http://www.finnmatkat.fi/Edut-ja-tarjoukset/Lomaedut/Loma-yhdelle-ilman…

ja Aurinkomatkoilla

http://www.aurinkomatkat.fi/info/aurinkomatkojen-edut-suositellaan-saas…

Vierailija
6/6 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tarjouksessa (Bulgarian Pomorie), kauden loput lähdöt ilman yhden hengen lisää! Alk. 343 € / viikko, sis. All-Inc, kuljetukset ja lennot

Varaa tästä: www.top10matkatarjoukset.com/tours/4-all-inc-festa-pomorie-2791.aspx