Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seurustelen miehen kanssa joka erosi vasta 5kk sitten.

Vierailija
14.01.2011 |

Miehellä on kaksi lasta.

Olivat erittäin tiivis perhe ja lapsille tuo ero on ollut vaikea.

Mies puhuu päivittäin siitä että haluaa minun tutustuvan lapsiin.

Pidän lapsista ihan valtavasti mutta mielestäni vielä ei ole sopiva aika tuoda uutta naista heidän elämäänsä.

Olemme seurustelleet 3kk. Äitinä en myöskään pitäisi ajatuksesta, että lasten isä esittelisi naisystävänsä jo nyt.

Millaisia kokemmuksia teillä on ollut vastaavasta tilanteesta?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kiirehtii liikaa. Ymmärrän kyllä että hän tahtoo vain hyvää, mutta hän (miehet ylipäätään) ei välttämättä ole kovin hyvä tunnepuolen asioissa ja lapsille ja kaikille eron osapuolille pitäisi nyt antaa aikaa toipua rauhassa. Pidä pääsi ja edetkää rauhassa, muuten taakkaa voi tulla teidänkin suhteellenne.

Vierailija
2/25 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapauksesta...Olen jo monta kertaa nähnyt, miten se vanha suola alkaa janottaa kun uuteen suhteeseen tulee se arki mukaan kuvioihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette rakastuneita! Parempi 5 kk sitten, kuin 5 kk päästä eronnut :)

Vierailija
4/25 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapauksesta...Olen jo monta kertaa nähnyt, miten se vanha suola alkaa janottaa kun uuteen suhteeseen tulee se arki mukaan kuvioihin.

Vierailija
5/25 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olisi myöskin halunnut minun heti tutustuvan lapseen. Itseäni viisaampien neuvosta pitkitimme kuitenkin sitä puoli vuotta. Silloin mies puhui jo vakavasti avioliitosta, enkä tietenkään voinut sitoutua mihinkään, kun en ollut edes nähnyt lasta.

(Mies oli erotyönsä tehnyt jo avioliiton aikana, muttei kuitenkaan ollut eronsa aloitteentekijä vaan tuli jätetyksi toisen miehen takia).

Minä ja lapsi ihastumme toisimme heti ensi tapaamisella niin valtavasti, että tuntui, että oli mennyt monta mukavaa kuukautta ihan hukkaan turhassa odottelussa. Jälkeenpäin on kuitenkin vaikea sanoa, oliko niin todella. Koska äiti asui jo uuden miehen kanssa, lapsi ilmeisesti koki hyväksi, että myös isällä oli kumppani.

Vierailija
6/25 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan selvästi.

Vierailija
7/25 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esittelemällä sinut lapsilleen.

Vierailija
8/25 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan selvästi.

Kiitos mukavista viesteistä :) ap

Vierailija
9/25 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan selvästi.

Kiitos mukavista viesteistä :) ap

tilanteen omasta elämästäni.

Vierailija
10/25 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sitten "ylimenosuhde" :(

Älä ihmettele, jos mies palaakin takaisin lastensa ja vaimonsa luo, sinne hän kuuluu!

Vierailija
11/25 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni petti toisen miehen kanssa minua, joten erohan siitä tuli. Noin 4 kuukauden jälkeen tapasin naisen, johon olin todella ihastunut, ja esittelin hänelle parin kuukauden jälkeen lapseni. Seurustelimme melkein puoli vuotta, mutta kun jouduimme kuitenkin lasten takia pitämään yhteyttä ex-vaimon kanssa, huomasimme samalla, että rakastamme yhä toisiamme ja yhteinen perheemme on tärkein. Palasimme siis yhteen 10kk eron jälkeen ja tästä on nyt pari vuotta.

Tunnen edelleen erittäin rankkaa syyllisyyttä tätä uutta naisystävääni kohtaan, koska hän otti sen todella rankasti. Hän piti kovasti myös lapsistani ja lapseni hänestä. Mutta perheen yhdistäminen oli kuitenkin mielestäni järkevämpää. Varsinkin kun vanha suola oli janottavampaa kuin uusi, vaikka aluksi itsellenikin valehtelin muuta.

Eli olet erittäin oikeassa. Ei samaa virhettä kuin minä: Älä esittele itseäsi miehen lapsille ainakaan vuoteen. Se vain sekoittaa ja hämmentää kaikkia. Tilanteet voivat helposti tuossa vaiheessa muuttua.

Vierailija
12/25 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Laastarisuhde

ihan selvästi."

Minunkin mieheni lähti matkaani 9 vuoden suhteesta (ei tosin lapsia, ei naimisissa jne.) ja silloin sain myös kuulla että suhteemme on "laastarisuhde". Nyt tätä laastaria on 6 vuotta takana. Milloinhan se mies oikein palaa sen entisen luokse, kun vanha suola janottaa. Ai niin, mies kosi vuoden jälkeen ja meillä on kaksi yhteistä lasta. No, sitä odotellessa...

Vierailija
13/25 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ei tosin lapsia, ei naimisissa jne.)

Eli tämä kertoo kaiken. Lapsettomat erothan ovat ihan helppoa tavaraa, kun vertaa lapsellisiin. En minäkään olisi ollut missään yhteydessä exään ilman lapsia. En koskaan ja missään tapauksessa, temppu mitä teki inhotti niin paljon. Mutta kun lasten takia oli pakko olla jossain yhteydessä, ja siitä se sitten lähti...

Vierailija
14/25 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden viikon jälkeen oli lapset esitelty ja mies alkoi puhua jo yhteen muuttamisesta. Olin hyvin skeptinen. Erosimme kuuden viikon jälkeen ja olin kuulemma neljäs samantyyppinen pikasuhde. 6 viikkoa erostamme hän oli jo pamauttanut jonkun paksuksi, vuoden kuluttua hän oli naimisissa ja nyt 3 vuotta sen jälkeen hän on eronnut kahdesti ja hänellä on 3 lasta kahdelle eri naiselle. Persoonallisuushäiriö ja ihan seko pää. Onneksi pääsin eroon. FB on kyllä sillee kätevä, että pääsee vakoilemaan hullujenkin elämää.

En toista kertaa menisi samaan lankaan, koska lapsille se on aina pettymys kun tulee ja menee väkeä. Ollaan tiiviisti ja sitten ei ollakaan tiiviisti.

Vierailija
15/25 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä elän nykyhetkessä, en maalaile kauhukuvia mieleeni.

Joko vanhenemme yhdessä tai mieheni palaa exän luo tai minä kohtaan jotain parempaa ( palaan vaikka exän luo). Kuka sitä tietää.. Mukavaa viikonloppua teille kaikille :) ap

Vierailija
16/25 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan että isäni esitteli aina naisensa ja mikää suhde ei kestänyt.

Lopulta en halunnut ottaa enään kontaktia näihin naisiin ja ajattelin, että tuokin tuosta lähtee, eikä jää.

Lapset tarvitsee elämäänsä pysyviä ihmisiä.

Vierailija
17/25 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

halua esitellä uusi tuttavuus lähes välittömästi lapsille. Odottakaa nyt vuosi ennen kuin alatte tutustua toistenne lapsiin sen paremmin.

Vierailija
18/25 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotan sinulle kaikkea hyvää tulevalle vuodelle!

Vierailija
19/25 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee tämä miehen puolesta ja mieti sen jälkeen uudestaan TARKASTI, onko mitään järkeä sotkea lapsia vielä suhteeseen ja toiseen ihmiseen, jos mahdollisuus siihen, että mies onkin läheisriippuvainen tai muuten eksyksissä itsensä kanssa.

http://teenadvice.about.com/library/teenquiz/43/blreboundquiz.htm

Jos mä olisin juuri eronnut, mä ottaisin mielelläni aikalisän ja opettelisin tuntemaan itseni eronneena ja rakastamaan itseäni sellaisena kuin olen, enkä sotkisi lapsia ja uusia miehiä heti kun mahdollista.

Mies ei taida olla kovin vastuullinen isä. Mies on varmasti peloissaan yksin olosta.

Seurasin aikoinaan yhden miehen kanssa vuoden hänen eronsa jälkeen, hän myönsi puolen vuoden jälkeen, ettei pysty vielä uuteen suhteeseen ja heivasi minut pihalle. Olemme yhä ystäviä.

Vierailija
20/25 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mielestäni mies osoittaa sitä, että on kunnollinen, rakastaa sinua sillä, että haluaa sinun tutustuvan lapsiin.

Kaikkea hyvää suhteellenne, vaikuttaa lupaavalta:)