Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän tässä nyt pitäisi tehdä?!?

Vierailija
13.01.2011 |

Meillä on hääjuhla suunnitteilla.

Olemme mieheni kanssa eri paikkakunnilta, muutin tänne mieheni kotikaupunkiin vuosia sitten ja tutustuimme. Mieheni ystäväpiiriin kuului eräs tiivis porukka, johon en koskaan päässyt oikein sisään. Minulle oltiin kyllä näennäisen ystävällisiä, mutta kukaan ei ollut koskaan minusta kiinnostunut.

Olemme mieheni kanssa saaneet lapsen, ja sen jälkeen yhteydenpito on harventunut. Tämä porukka ei kutsu meitä enää yhteisiin illanviettoihin tms. Meille eivät tunnu olevan myöskään kiinnostuneita tulemaan, vaikka olemme kehoittaneet. Ei tosin niinkään enää viime aikoina. Mieheni on kyllä jonkin verran kahdenkeskisissä tekemisissä tuon porukan muutaman kaverin kanssa.

No niin, tästä pääsemme ongelmaan. En haluaisi näitä ihmisiä hääjuhlaani, sillä koen jonkinlaista pahaa mieltä ja ehkä katkeruuttakin siitä että minut on jätetty ulkopuolelle eikä minun seurani ole ketään heistä kiinnostanut. Jos minun seuraani ei kerran kaivata, niin miksi minä kutsuisin sellaiset ihmiset meidän tärkeään juhlaan? Jäisinkö vielä omissa juhlissanikin ulkopuoliseksi, kun porukka pitäisi hauskaa keskenään?

Varmasti reaktiooni vaikuttaa taustani, olin koulussa kiusattu ja jäin myös siellä "suosittujen" ulkopuolelle.

Mieheni haluaisi vanhat ystävänsä/tuttavansa mukaan juhliin. Miten te ratkaisisitte tilanteen?

Lisäyksenä vielä, että toki miehelläni on myös sellaisia tuttavia ja ystäviä, kenen kanssa tulen hyvin toimeen eikä samanlaista ongelmaa ole.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä koska kyseessä on alunperin miehesi kaverit, miehesi päättää asiasta. Näin mä tekisin.

Vierailija
2/7 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne kaverit on miehelle olleet rakkaita, niin kai hän saa kutsua ne omiin häihinsä. Jos mukana on entisiä heiloja, niin ne voi kyllä jättää pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei - kyseessä on teidän juhlat, mutta ne ovat yhtä paljon MIEHESI juhlat kuin SINUNKIN juhlat. He ovat alunperin miehesi ystäviä, ja jos ovat tärkeitä miehellesi, heidät pitäisi kyllä mielestäni kutsua. On minunkin miehelläni muutamia kavereita joista en suuremmin pidä, saatan tuntea oloni ulkopuoliseksikin, mutta sen verran aikuinen ihminen olen että pystyn heidän kanssaan samassa tilassa olemaan kun tiedän että ovat mieheni ystäviä.

Kaikista ei voi eikä tarvitse pitää. Eri asia tietysti jos karsitte vieraita reilulla kädellä, silloin voisi olla mahdollista että ne "vähän vähemmän tärkeät ihmiset" jäisivät pois sekä sinun että miehesi puolelta.

Vierailija
4/7 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen nyt morsiamenkin mielipide vaikuttaa ketä haluaa häiisä kutsua. Itse kutsuisin vaan sellaiset ihmiset jotka ovat oikeasti kiinnostuneita elämästämme ja onnellisia puolestamme. "Tosi" ystävät ei hylkää vaikka vuoet vierisikin ja ajat muuttuu.. toisaalta jos taas haluatte sot häät niin sit on ehkä kutsuttava myös niitä "ei niin mukavia" tyyppejä..

Vierailija
5/7 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverivieraita häihin.

Vierailija
6/7 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä ajattelen vähän itsekkäästi ja liikaa omalta kantiltani asiaa. haluaisin vain, että omissa häissäni oli mukava olo itsellänikin.

tuskin hirveän isoja juhlia pidämme, kun ei niin iso budjetti ole. ja ei se määrä ole edes tärkeä, vaan nimenomaan tunnelma. ap

Vierailija
7/7 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mietitte sitten yhdessä mitä teette. :) Onko kaverit sitten niin tärkeitä että oman tulevan vaimon mieleipide ei paina mitään.. uskon että miehesi kyllä ymmärtää kun kerrot hänelle tuntemuksistasi. Ihanaa suunnittelu aikaa teille. Pääsette varmasti molempia tyydyttävään ratkasuun. :) Ja onnea yhteiselle taipaleelle. :)