Hävettää... Tiesittekö te, että Niger ja Nigeria ovat kaksi eri valtiota?
No minä en tiennyt. Luulin että kyseessä yksi ja sama maa. Mies tiesi Nigerin pääkaupunginkin tosta vaan. Ja jos jotakuta kiinnostaa, minä olen FL ja mies amiksen käynyt.
Kommentit (23)
Opetellaan valtiot, pääkaupungit ja liput ja brassaillaan niillä. Toinen vaihtoehto on jotkut urheilutulokset.
Yleistieto maailmasta on brassailua? No voihan se tietty siltä tuntua, jos ei edes muista, mikä on Norjan pääkaupunki...
kämmiä sattuu. Ihan kaikille. Turha hävetä.
että Niger on Nigerian pääkaupunki.
Mistä lie tullut mielleyhtymä.. hävettää..=))
Oho! Miten voi amislainen tietää jotain tuollaista! Kyllä käy korkeasti koulutetun itsetunnolle. Mutta eipä olisi ensimmäinen korkeasti koulutettu joka kuvittelee olevansa kaikessa fiksumpi kuin "ne ei akateemiset". Päivittäin tekemisissä samanlaisten elitistien kanssa. Yök.
Tiedän myös, että Kongon tasavalta ja Kongon demokraattinen tasavalta ovat kaksi eri valtiota.
T. Eräs amiksen käynyt
tiedän että niissä molemmissa asuu vitusti niggereitä!
Oho! Miten voi amislainen tietää jotain tuollaista! Kyllä käy korkeasti koulutetun itsetunnolle. Mutta eipä olisi ensimmäinen korkeasti koulutettu joka kuvittelee olevansa kaikessa fiksumpi kuin "ne ei akateemiset". Päivittäin tekemisissä samanlaisten elitistien kanssa. Yök.
Mähän laitoin tuon juuri siksi, että tiedän oikein hyvin, ettei koulutustaso merkitse mitään, ei älykkyyden eikä (yleis)sivistyksenkään puolesta, mikä nyt tuli taas tässä todistettua mammojen riemuksi.
Mä olisin myös sanonut, että Niger on Nigerian pääkaupunki.
Ap
Tiedän myös, että Kongon tasavalta ja Kongon demokraattinen tasavalta ovat kaksi eri valtiota.
T. Eräs amiksen käynyt
Tän mäkin sentään tiesin. Mutta toi edellinen tuli nyt ihan yllätyksenä.
ap
T. Eräs amiksen käynyt
Tän mäkin sentään tiesin. Mutta toi edellinen tuli nyt ihan yllätyksenä.ap
Kerrankin tiesin jotain maantiedostakin...
Niger on Nigerian pohjoispuolella, molemmat Länsi-Afrikassa. Pääkaupunkeja tosin en muista.
Ihan siksi koska joskus kauan sitten tuli mieleen tarkistaa ovatko ne sama vai eri valtio.
Vaikka olenkin vain kaikkien halveksima lähäri!
Että pääkieli (tai virallinen kieli) on portugali, koska se on ollut Portugalin siirtomaa.
Hitto, toivottavasti tämä edes meni oikein...
ap
Opetellaan valtiot, pääkaupungit ja liput ja brassaillaan niillä. Toinen vaihtoehto on jotkut urheilutulokset.