Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4 v & reikä hampaassa

13.01.2011 |

Hei! 4-vuotiaallani on kaksi reikää hampaissa. Miten saamme paikkauksen onnistumaan? Olemme lukeneet kirjaston lasten hammaskirjat, olen selittänyt mitä setä tekee, ja että saa mansikanmakuista puudutusainetta, olen antanut tytön valita palkinnon; uimahallikeikka kahdestaan tms, en näytä omaa pelkoani, olen iloinen ja realistinen.. Tänään kävimme ensimmäisen kerran, mutta homma tyssäsi siihen että tyttö ei avannut suutaan ensikatsauksen jälkeen, ei millään. Luulen että ongelma tulee olemaan suun auki pitäminen ja jyrinä ja tärinä.

(Hampaat pesty joka ilta, todnäk reikiä tullut napostelemisesta pitkin päivää, tyttö on aina ollut huono syömään kunnolla ruokaa. Naposteluun tietenkin tulee nyt muutos.)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin pojalla oli reikä hampaassa 5v ja hän onneksi antoi hoitaa paikkauksen. Meillä ei edes ollut puudutetta, ehkä reikä ei ollut syvä? Olin itse varmasti järkyttyneempi reikään hampaaseen kuin poika ja onneksi antoi lahjonnan turvin hammaslääkärin hoitaa homman. Kyllähän se reikä on paikattava, koska ainakin nuo isommat hampaat irtoavat myöhemmin. Toisaalta tuntuu niin hassulta että maitohampaita edes paikataan.

toivottavasti olette saaneet tytön hampaan kuntoon. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla