Oletteko tilanneet vaatteita Bootz.comista??
Katselin Bootzin sivuja ja mieleni tekis tilata,kun siellä näyttää olevan laaja valikoima kivoja vaatteita. Onko siis kokemuksia? Tuliko paketti pian jne..
Kommentit (54)
Palautin paketin toukokuussa, kesällä alkoi tulemaan laskuja, laitoin viestiä että olen palauttanut paketin, yrittää laskuttaa edelleen...ei ikinä enää.
ja tuli kyllä, joskin pari viikkoa sai paketti aodotella. oli kyllä ale-aikaa, joten osasin ruuhkaan varautua. Se mikä harmitti, niin se, ettei missään vaiheessa tullut mitään ilmoitusta siitä, että osaa tuotteista en tule saamaan, koska onkin oikeasti loppu varastosta. Jos olisin tämän tiennyt, olisin saanut samaiset vaatteet muualtakin, vaan eipä niitä enää silloin ollut oikeissa koossa, kun paketti tuli ja asia selvisi. Silloinkin jouduin itse tiedustelemaan asian perään asiakaspalvelusta ja vastaustakin sai odotella muutama päivä. Mutta tilaan kyllä toistekin. Oli sen verran edulliset kuteet.
ulkomaalaisten nettikauppjen kanssa. Kai nyt toimitusehtoihin etukäteen olit tutustunut :o?
ulkomaalaisten nettikauppjen kanssa. Kai nyt toimitusehtoihin etukäteen olit tutustunut :o?
Tämä siis sille, joka oli joutunut palautuksesta maksamaan..
kertokaapa, eli se maksetaan itse, paljonkohan tulee maksaan paketti tanskaan? onko se aina se 15 euroa?
Itse tilasin kesäkuun lopulla alesta pari takkia. Otin laskulle ja olivat tulleet postilaatikkoon n. parissa päivässä (olimme muutaman päivän pois kotoa). Kumpikaan ei olleet hyviä ja palautin ne parin päivän sisällä. Kysyin postissa tarviiko maksaa mitään postikuluja ym, niin vastasivat ettei tarvitse jos tämä on asiakaspalautus. Osoitteeksi laittoivat Helsingin postilokero osoitteen. Viikon sisällä ilmestyi lasku ja ilmoitin heti heille, että olen palauttanut paketin. (ensin tietty suomeksi, mutta vastasivat että pitää kirjoittaa englanniksi) Siitä alkoi sähköposti sota. He eivät juuri vastailleet mun kysymyksiin vaan hokivat koko ajan, että pitää maksaa lasku ja että paketti ei ole palautunut heille. Soitin myös heille, mutta sielläkin palvelu pelasi vain englannin kielellä. (Sitten vielä kun on huono englannin taito ni todella vaikee puhua sitten heille.) Paketti on ollut reissussa yli kuukauden eikä se ole edelleenkään heillä. Olen saanut heiltä yhden muistutuksen laskusta ja edelleen käyn s-postin välityksellä keskustelua asiasta. Enkä aio maksaa laskua vaan otan ensi viikolla yhteyden kuluttajaneuvontaan. En siis suosittele myöskään tilamaan tuolta ellei todellakin ole varma, että pitää ne.
Tilasin myös ison kasan vaatteita kyseisestä firmasta 24.6.2011-lähetys tuli postiin 29.6.Sovitin vaatteet,eivät olleet sopivia,liian suuria kaikki,palautin kaikki ohjeen mukaan.Palauspäivämäärä oli merkattu 26.6.2011,eli ennenkuin lähetys oli edes lähtenyt!!!!Paketin palautin lähimpään ITELLAN-TOIMIPISTEESEEN 4.7.2011,HYVÄSSÄ USKOSSA,14PVÄN PALAUTUSOIKEUS KUITENKIN ON!!
OUTOJA NOI PÄIVÄMÄÄRÄT,MAINITSIN PALAUTUSILMOITUKSESSA SEN SUOMEKSI,EN TIENNYT ETTÄ TÄYTYY KIRJOITTAA RUOTSIKSI/ENGLANNIKSI.
OKKEI,SITTEN ALKOI TAPAHTUA!
LASKU TULI,EN TIETENKÄÄN MAKSANUT,SITTEN TULI TOINEN , MENNYT JO JONKIN FIRMAN PERINTÄÄN:NORDEA FINANS SVERIGE AB(PUBL)COLLECTOR GREDIT AB.(PERINTÄFIRMA?)
YHTEYDEN-OTTOJA EIVÄT OTA VASTAAN KUIN RUOTSIKSI /ENGLANNIKSI--YLLÄTYS! LAITOIN VIESTIÄ ENGLANNIKSI JA ODOTTELIN VASTAUSTA.SAIN VASTAUKSEKSI,ETTÄ OLIN LAITTANUT S-POSTIA VÄÄRÄÄN OSOITTEESEEN JA KERTOIVAT,ETTÄ HE LÄHETTIVÄT ED.VIESTINI OIKEAAN OSOITTEESEEN JA OTTAVAT PIAN YHTEYTTÄ MINUUN.
EN USKO KOKO JUTTUA,MUTTEN LUOVUTA!
HAASTAN KOKO PULJUN OIKEUTEEN,MINULLA ON ONNEKSI HYVÄ KIELITAITO JA ERITTÄIN HYVÄ LAKIMIES!!
ODOTTELEN POSTIA KYSEISESTÄ PULJUSTA,JOS SITÄ KOSKAAN TULEE!
PS,ONNEKSI SÄÄSTIN PALAUTUSKUITIN KAIKKINE TIETOINEEN JA OTIN KOPIOT PALAUTUSLAPUSTA(LÄHETYSTUNNUSNUMEROINEEN-ITELLALTA)
VAROITUKSEN SANA VIELÄ KAIKILLE--ÄLKÄÄ TILATKO KYSEISESTÄ FIRMASTA YHTÄÄN MITÄÄN!!!!!!!!!!!!!!OTTAKAA ENSIN SELVÄÄ FIRMOISTA!
he ei vastannut s.posteihin mut silti nettipankki näytti et rahat ns.odotustilassa.
Pitkä tarina lyhyesti,homma raukes vasta kun pyysin Nordeapankin perumaan maksun niin et rahat vapautu mun käytöön.Bootz myönsi ettei he löydä mun tilausta mistään.Onneks sain rahat pois.
Onneksi olit fiksu! Onnittelut!
Minä odottelen vielä ja jos mitään ei tapahdu huomiseen mennessä otan tosiaan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.Onneksi minulla on hyvä lakimies tarvittaessa.
Taitaa kyseinen firma kusettaa oikein kunnolla meitä!
Toivotaan ettei kukaan enää osta kyseiseltä firmalta yhtään mitään.ÄLKÄÄ OSTAKO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HUOM,ÄLKÄÄ OSTAKO MITÄÄN KYSEISESTÄ FIRMASTA!!
HUOM,ÄLKÄÄ OSTAKO MITÄÄN KYSEISESTÄ FIRMASTA!!
Itse olen ollut kyseisen liikkeen toimintaan täysin tyytyväinen! Nopeaa ja ystävällistä palvelua!
Kuluttaja-asiamieheen. Minulta yrittävät myös periä palautettuja tuotteita sekä lasku jonka lähettivät ei muutenkaan pidä paikkaansa. Olen yrittänyt lähettää heidän laskutukseen viestiä mutta takaisin tulee ilmoitus ettei posti ole käytössä ja asiakaspalvelu ei vastaa. Yritin maksaa osan laskusta (koska osan tuotteista pidin) mutta tilinumero ei ole käytössä. Liekö mennyt koko firma konkkaan.
jos teiltä karhutaan kun ette ole tutustuneet palautusehtoihin!! http://www.boozt.com/fi/fi/customer-service/return-policy Boozt tarjoaa paketeille noudon kotiovelta ja ilmoittaa selvästi että mikäli viette paketin postiin niin teidän TÄYTYY ITSE MAKSAA POSTIMAKSU! :DD Eli ihan omasta hölmöydestä johtuu tuo kaikki..
Voihan vee... tilasin vaatteita ja palautin osan,laskua ei ole tullut vielä... Pelkään että ne vain lähettävät suorilla laskun kaikista vaatteista. Ja nyt kun menin vielä lukemaan kaikki nämä palautteet... :/
Miksi itselläni mennessäni bootz.com osoitteeseen päädyn jonnekkin bootzindustrialin sivuille, jossa myydään kylppäreitä (ammeita etc)?
Miksi itselläni mennessäni bootz.com osoitteeseen päädyn jonnekkin bootzindustrialin sivuille, jossa myydään kylppäreitä (ammeita etc)?
Tässä käynyt niin kuten itsellänikin kun hain kauppaa kirjoitin bootz.com kun se on oikeasti www.boozt.com
ps. kiitos komenteista kaikille.
Ihan hyvin minulla toimi. Tilasin ja palautin osan. Soitin UPSiin ja hakivat palautuspaketin ilmoittamastani osoitteesta. Ei maksanut ylimääräistä ja vain pitämäni vaatteet laskutettiin.
Minä tilasin parit housut Boozt:sta, ja paketti tulikin noin 3 vuorokaudessa. Housut olivat sopivia ja mieluisia, joten siinä suhteessa kaikki on OK. Nyt kuitenkin olen odotellut laskua jo lähes kuukauden - joko eivät ole lähettäneet sitä ollenkaan tai sitten posti on sen hukannut. Onkohan nyt tulossa korotettu lasku vai onko laskua tulossa ollenkaan...?
Hei.
Joo, ja olet ihan oikeassa, lasku ei tule lähetyksen mukana ja me olisimme pitännyt aikaisemmin jo laittaa tekstin siitä kuittiihin.
Mutta se Lasku lähetetään sinulle postissa noin kuukauden kuluttua tilauksestasi, eli teidän tapauksessa se tulee joulukuun puolessa välissä ja jos tarvitset lisätietoa ystävällisesti lähetä sähköpostia customerservice@boozt.com.
Ystävällisin terveisin
Ismo
Asiakaspalvelu
Boozt-team
cupcaken ulkovaatteita tytölle ja pojalle. Kaikki tuli perille, muistaakseni 6pv kesti ja toivat kotiovelle. Eli minulla vain hyvää sanottavaa kaupasta.