Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ystävän polttarit ja viimeisilläni raskaana?

Vierailija
13.01.2011 |

dilemma on seuraava: parhaan ystävän polttarit kk ennen minun laskettua aikaana ja nyt pitäisi ilmoittaa osallistunko... en ole ikinä ennen ollut polttareissa joten mitään hajua ei ole mitä minulta odotetaan ja ohjelmastakaan ei vielä tietoa tässä vaiheessa. nyt olen voinut todella hyvin, ennakoivia supistuksia ollut silloin tällöin nyt nekin vähentyneet mutta muuten ollut olo ihan hyvä ja voisin kuvitella että jonkinlaiseen toimintaan pystyisin osallistumaan mutta voisiko joku kokeneempi kertoa mielipiteitään? ja esim omasta olostanne raskauden loppuvaiheessa..yms? en haluaisi kieltäytyä kun kyseessä on todella tärkeä ihminen ja olenkin suunnitellut että vastaan vain että osallistun jos pystyn kun en voi tietää tässä vaiheessa. aikaa on siis polttareihin 2 kk. sitten taas pelkään että joku muu seurueesta loukkaantuu jos joudunkin perumaan sitten lähempänä osallistumiseni, kun en näitä muita henkilöitä tunne kaikkia niin hyvin ja en tiedä kuinka tarkkoja ja ymmärtäväisiä näissä hommissa ihmiset ovat kun kyse on ystävästäni eikä minusta...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että osallistut jos pystyt yms.

Vierailija
2/13 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun oltiin jo bavanhempia, ohjelmassa oli saunomista ja yhdessäoloa, sitten ruokailu ja jossain baareissa käyntiä. Ihan hyvin jaksoin. Pientä jäynää oli, mutta se oli siellä saunaosastolla. En osallistunut ihan alun kuljetukseen ja hieroja/kauneushoito osastoon. Siellä olikin vain kaasot. Mutta oikein kivaa oli, mun tila oli huomioitu erilaisin alkoholittomin juomin ja pehmein tyynyin:-9

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverit olivat lähinnä ihmeissään siitä, että vielä loppuraskaudesta osallistuin eri tapahtumiin :) Eli selität tilanteen, ja pyrit osallistumaan vähintään osaksi päivää. Onnellista loppuodotusta!

Vierailija
4/13 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kovin vaativiin urheilulajeihin en olisi osallistunut. Ja illalla baariin ei olisi kyllä ison mahan kanssa tehnyt mieli mennä. Mutta saunominen, syöminen, illanvietto rauhallisessa paikassa, hemmotteluhoidot yms. olisi varmasti ollut ok.

Vierailija
5/13 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovit etukäteen, että osallistut vointisi mukaan. Kantsii sopia kulut niin, että ei haittaa jos joudut peruuttamaan viime tingassa.

Vierailija
6/13 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että viimeisillään raskaana saattaakin joutua perumaan tulonsa. Olisi enemmän kuin ymmärrettävää tuollainen. Saattaisithan vaikka sairastua sikalentsuun päivää ennen polttareita ja joutua jättämään silloinkin väliin. Vetäiskö sun kaveripiiri silloinkin herneen nenuun?

Itse en paljoa pohtisi tuollaista. Ilmoittaisin, että tulen mielelläni jos vain olen sellaisessa kunnossa että pystyn. Mutta jos en kykene, niin sitten saatan joutua perumaan. That´s it.

Vierailija
7/13 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös yhden rakkaan ystäväni polttareihin raskausviikolla 36. Olin kyllä voinut hyvin koko raskauden, ja vointi oli muutenkin hyvä. Pysyin mukana siihen asti, kunnes muu porukka lähti baariin...ihan hyvin jaksoin, vaikka se kaupungilla ravaaminen aika raskasta olikin.

Vierailija
8/13 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ohjelmassa on benji-hyppyä tai ralliautoilua tms. voit sanoa ihan suoraan, että siihen et osallistu, mutta tulet syömään tms.

Vierailija
9/13 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukausi ennen la:ta olisi jotenkin viimeisillään raskaana. Mä olen joka kerta voinut raskauden aikana tosi hyvin ja käynyt vielä tekemässä vaikka mitä kuukausi ennen. Olen jopa käynyt siellä paheellisessa baarissa jonkun juhlan takia. Tottakai ilmottaudut ja perut sitten jos siltä tuntuu. Ei tuollaisesta nyt mitään paniikkia kannata ottaa.

Vierailija
10/13 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisin osallistunut vielä laskettuna päivänäkin ja sen jälkeenkin ihan hyvin (syntyi 14 pvää siitä). Mutta mulla olikin oletuksena, että raskaus ei ole mikään este, oman kunnon mukaan ja kunto/vointi pysyi hyvänä koko ajan.

Vierailija
11/13 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa mieltää, että kuukausi ennen la:ta olisi jotenkin viimeisillään raskaana. Mä olen joka kerta voinut raskauden aikana tosi hyvin ja käynyt vielä tekemässä vaikka mitä kuukausi ennen. Olen jopa käynyt siellä paheellisessa baarissa jonkun juhlan takia. Tottakai ilmottaudut ja perut sitten jos siltä tuntuu. Ei tuollaisesta nyt mitään paniikkia kannata ottaa.

Ihan vaan tiedoksi, että aika monet synnyttää jo kuukausi ennen laskettua aikaa. Ja vaikka ei synnytä, niin ihan oikeasti saattaa olla aika huonossa kunnossa ettei pysty/jaksa/halua osallistua polttareihin tai juosta paheellisesti baareissa.

Olin minäkin ekassa raskaudessa tosi hyvässä hapessa loppuun saakka. Silti en vähätellyt toisten vaivoja. Toisesta raskaudesta olenkin ollut jalat ristissä jo 2 kuukautta ennen laskettua aikaa ettei vauva vaan synny liian aikasin.

Vierailija
12/13 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kovasti kaikille tähän asti:) ja vastauksena tähän ihmettelyyn niin siis tosiaan osa porukasta on sellasta etten tunne, esim kaasot ja kun oon saanu sellasen vaikutelman et tää toinen on ainakin niin täydellinen äiti ja nainen ym et pelkään just jos tulee jotain napinaa sit jos perunkin että "kyllä minä ainakin sillon kun olin raskaana" :D ihmiset kun on niin ihmeellisiä joskus. ystävieni uskon kyllä ymmärtävän.

Vierailija
13/13 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen takia tosiaan pohdin kun ei ole kokemusta polttareista enkä tiedä mistä siis on kyse ja millainen perinne täällä suomessa muuta kuin että olen kaupungilla niitä porukoita nähnyt hassuissa asuissa.... mutta oli jo iso apu näistä tiedoista. eikä minulla siis mitään paniikkia asian takia ole :D