Ulkovaatemallistot 2011! Blaah! Nähty minymo,h&m,cupcake,ticket. Mitä mieltä?
Mielipiteitä?
Minkä merkin mallistoa odottelette?
itse en ole vielä innostunut mistään...
Kommentit (14)
Mielipiteitä? Minkä merkin mallistoa odottelette? itse en ole vielä innostunut mistään...
että jos rouva kermaperse ei löydä lapselleen lämmintä ja mukavaa vaatetusta supersuuresta tarjonnasta, pitäköön tyhmyytensä ihan omana tietonaan.
Mielipiteitä? Minkä merkin mallistoa odottelette? itse en ole vielä innostunut mistään...
että jos rouva kermaperse ei löydä lapselleen lämmintä ja mukavaa vaatetusta supersuuresta tarjonnasta, pitäköön tyhmyytensä ihan omana tietonaan.
Mukavaa aamua vaan sullekin! Tosin juuri sinun tyyppisiltä en kyllä kysynytkään..
t.rouva kermaprse
cupcake oli pettymys!! Mini a turea on meidän molemmille lapsille tulossa. Ja kestosuosikkia ticketiä löytyy kaapista, ne on meistä aivan parhaat!
Mukavaa aamua vaan sullekin! Tosin juuri sinun tyyppisiltä en kyllä kysynytkään.. t.rouva kermaprse
Jos vaatettaa lapsensa ihan tavallisilla, helposti saatavilla vaatteilla, jää aikaa kiinnittää huomiota yhteiskunnan epäkohtiinkin. Kuten köyhien lapsiperheiden elämään, tuloerojen kasvuun ja muuhun joka tulee aiheuttamaan pahoja ongelmia ja turvattomuutta tulevaisuudessa.
Ja ennenkuin haukut minut köyhäksi, sitä en ole.
Minulla ei vaan ole tarvetta tuollaiseen turhanpäiväiseen tylsistymiseen lasten vatteiden parissa. Mutta tätä on aika turha selittää kaltaisillesi ihmisille.
Mukavaa aamua vaan sullekin! Tosin juuri sinun tyyppisiltä en kyllä kysynytkään.. t.rouva kermaprse
Jos vaatettaa lapsensa ihan tavallisilla, helposti saatavilla vaatteilla, jää aikaa kiinnittää huomiota yhteiskunnan epäkohtiinkin. Kuten köyhien lapsiperheiden elämään, tuloerojen kasvuun ja muuhun joka tulee aiheuttamaan pahoja ongelmia ja turvattomuutta tulevaisuudessa. Ja ennenkuin haukut minut köyhäksi, sitä en ole. Minulla ei vaan ole tarvetta tuollaiseen turhanpäiväiseen tylsistymiseen lasten vatteiden parissa. Mutta tätä on aika turha selittää kaltaisillesi ihmisille.
Oliko ihan pakko tulla pilaamaan tämäkin ketju?
No, jotkut näköjään saa siitä jotain irti...
[/quote]
Jos vaatettaa lapsensa ihan tavallisilla, helposti saatavilla vaatteilla, jää aikaa kiinnittää huomiota yhteiskunnan epäkohtiinkin. Kuten köyhien lapsiperheiden elämään, tuloerojen kasvuun ja muuhun joka tulee aiheuttamaan pahoja ongelmia ja turvattomuutta tulevaisuudessa. Ja ennenkuin haukut minut köyhäksi, sitä en ole. Minulla ei vaan ole tarvetta tuollaiseen turhanpäiväiseen tylsistymiseen lasten vatteiden parissa. Mutta tätä on aika turha selittää kaltaisillesi ihmisille.
[/quote]
Aijaa, mä en tiennyt ett apn mainitseman merkit on jotenkin vaikeasti saatavilla tai että niiden käyttäminen omilla lapsilla estää ajattelemasta miten muun maailma makaa.
että missä olet nähnyt esim Ticketin kevään uutta, tai Minymon? Kun siis mulla todellakin olisi aikaa ja mielenkiintoa perhetyä myös niihin, vaikka olen tietoinen yhteiskunnan epäkohdista. Niistä maininneelle muuten kysymys: jos ja kun et käytä aikaa etkä rahaa lastesi vaatteiden hankintaan, niin käytätkö sen ajan ja rahan sitten vähäosaisempien aseman parantamiseen?
että missä olet nähnyt esim Ticketin kevään uutta, tai Minymon? Kun siis mulla todellakin olisi aikaa ja mielenkiintoa perhetyä myös niihin, vaikka olen tietoinen yhteiskunnan epäkohdista. Niistä maininneelle muuten kysymys: jos ja kun et käytä aikaa etkä rahaa lastesi vaatteiden hankintaan, niin käytätkö sen ajan ja rahan sitten vähäosaisempien aseman parantamiseen?
Blogeista siis. jos googlaat kevätmallisto 2011
tms. (blogit tai lastenvaateblogit)
tai minymo 2011 kevätmallisto
niin löydät varmaan jotain...
nuo suomen markkinoille tulevat eivät miellytä, niin mitä jos katselisit vaikka tanskalaisista, saksalaisista, ranskalaisista ym. nettikaupoista tai vaikka urheiluliikkeiden valikoimaa?
Ei kaikilla tarvitse olla sama maku, minusta on ihan kiva, kun leikkipuistossa on lapsia erilaisissa ja erivärisissä vaatteissa eikä kaikilla ne samat reimatecit tai ticketit. Kevääksi toivon raikkaita ja reippaita värejä, toivottavasti löydän kivat vaatteet omallekin taaperolleni.
blogissa oli Mini A Turen kevätmallistoakin, oletko katsonut jo ne?
En tiedä tietenkään mitä olet etsimässä, jos ovat ihan väärää tyyliä!
Eikö näillä mammoilla ole muuta elämää???
Mistä olen jo tilannut Mini a turea? Olen yrittänyt löytää, mutta en vielä ole löytänyt mistään. Ottaako joku myyjä ennakkotilauksia, vai miten?
ottaa rekisteröityneiltä asiakkailta ennakkovarauksia
google!