G: Miehesi itsekkäin teko?
Kommentit (5)
niitä itsekkäitä tekoja, mutta keskivertoa enemmän nyppii tämä: Kotihoidon tuella ja työttömyyskorvauksella kirk´tkuttelevan perheen isä lataa kaiken irtoavan hifilaitteisiin. Joita kuuntelee tietty yksin, sillä toisia ei voisi vähempää kiinnostaa mahdollisimman tasokas äänentoisto sun muu shaisse.....
Tekee itse aina kaikki kotityöt, eikä jätä minulle mitään.
teki niin, että lupasi mulle synttärilahjaksi uusia vaatteita 100 euron edestä. Oli sairaalloisen mustasukkainen, enkä ollut vuosiin saanut uusia vaatteita. Mitä teki mies? Kävi ostamassa ennen synttäreitä itselleen 500 euron metsästyspuvun. Tili tyhjeni niin, ettei edes ruokaan jäänyt kuin tuo 100 euroa, jonka mies sitten sanoi minun voivani käyttää omiin vaatteisiin. Just.
että uskotteli suhteen alussa haluavansa lapsia, ja nyt sit ei pidäkään lapsiperhearjesta.Tiesi että lapset on mulle tärkeä asia elämässä. Kumpa hän vaan ois ollut ajoissa rehellinen niin asiat ois toisin.
jätti minut ja lapsemme - sekä ok, mutta arkisen avioliiton - toisen naisen kanssa. Itsekästä tässä on siis se, että hän väittää lastensa olevan maailman tärkeimmät ihmiset, mutta ei suostunut kertaakaan paritepiaan. Koko prosessi meni minäminä-periaattella.