Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näytättekö lapselle "miltä tuntuu" esim lyöminen

Vierailija
12.01.2011 |

tarkoitan että jos lapsi kiskoo sua hiuksista, niin nippaatko itse takaisin ja näytät opetusmielessä miltä se tuntuu?

Siskoni puri lastansa, jolla oli tapana purra äitiä. Ei siitä mitään jälkiä jäänyt, mutta kyllä poika näytti todella hämmästyneeltä kun äiti puri.

Eilen illalla kuuntelin oman tytön (4v) ja isän touhuja toisesta huoneesta. Tyttö kuului kiskovan isää hiuksista, jolloin isi demonstroi miltä tuntuu. Tyttö sanoi au mutta ei sen vakavampaa.

Itse en ehkä tekisi noin, mutta en mennyt isän ja tytön väliin ollenkaan, enkä arvostellut miestäni asiasta jälkeenpäinkään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimisi.

Vierailija
2/7 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tietysti kieltänyt, mutta 2v vain nauraa ja on hänen mielestään hauskaa.

Koska pelkään, että koira hermostuu vielä joku kerta, olen joskus varovasti näyttänyt pojalle miltä hiuksista vetäminen tuntuu. En siis todellakaan ole kiskaissut tukasta, mutta vähän vetänyt ja todennut, että katsopa nyt miten kurjalta tämä tuntuu ja että "Mustia" sattuu kanssa kun kiskot sen "hiuksia".

Lyömään en alkaisi, enkä puremaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se ei ole oikein fiksua, miten opetat lapselle että niin ei saa tehdä ja sitten teet itse. Ei se lapsi ymmärrä sitä näyttämisen jaloa tarkoitusta.

Vierailija
4/7 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten lapsi oppii että kepillä päähän lyöminen sattuu ellei keppi hänen päähänsä kopsahda?

Vierailija
5/7 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se ei ole oikein fiksua, miten opetat lapselle että niin ei saa tehdä ja sitten teet itse. Ei se lapsi ymmärrä sitä näyttämisen jaloa tarkoitusta.

Eihän sen lapsen pidäkkään mitään näyttämisen jaloa tarkoitusta ymmärtää.

Vierailija
6/7 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lapsi ymmärrä sitä näyttämisen jaloa tarkoitusta.

Vierailija
7/7 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaa olen näyttänyt kun poikani puri isosiskoosa jatkuvasti verta tihkuvia haavoja,näykkäsin poikaa kädestä,jälkeä ei toki jäänyt.mutta siihen loppui pojan puremiset.ja esikoinen pienenä räkäs päin mua,tein saman hänelle,ennen kun kerkesin tajuumaankaa,ja sekin räkiminen loppui siihen.

että ei se aina niin huono juttu ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän