Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys

Vierailija
12.01.2011 |

miehille: Miten suhtaudutte, jos/kun armaanne hankkii vain teitä varten kauniita alusvaatteita tai parturoi alapäätään edelleenkin "for your eyes only" -periaatteella? Entä jos daaminne ehdottaa, että viettäisitte joskus lemmenillan, ihan vaikka kalenterista ajan varaten?

Samat kysymykset myös naisille, mutta toisin päin: Onko miehenne ilahtunut tällaisista viritelmistä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haaveilen mieheni kanssa tuollaisesta illasta, mutta en viitsi edes ehdottaa:/. Koko rakastelumme kestää n.vartin, että mitä me loppuilta tehtäis?

Vierailija
2/8 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalina miehenä olisin tietty ihan otettu ja alkaisin hetimmiten funtsimaan vastavetoa moisen tempauksen kunniaksi....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tosta olla muuta mieltä, kuin että rakas on ajatellu hemmotella minua :-)

M34

Vierailija
4/8 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä visin tieteki vaimolle sanoa kalenteriin päivä ja kellon aika housut pois ei oikeen romanttista.

Vierailija
5/8 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoi edellistä:

Koska puolisoni kanssa teemme kolmivuorotyötä ja elämme lapsiperheen arkea sekä aikuisten että lasten harrastusten paineessa ei spontaanille seksille juurikaan löydy aikaa. Mieheni kokee, että ehdottamani lemmenillat silloin tällöin ovat nimenomaan epäromanttisia viritelmiä ja kasaavat paineita, joten emme enää yritäkään sellaisia - minä olin ajatellut, että tällaiset illat olisivat aikuisten leikki-iltoja ; ) Mutta kun ei niin ei.

Etenemme siis spontaaniuden ehdoilla, mikä tarkoittaa, että seksiä on ehkä kerran kuussa tai kahdessa. Itse koen valitettavasti näivettyväni näin vähällä erotiikalla, ja mikä kaikkein surullisinta; en enää fantasioi miehestäni vaan haaveilen rakastajasta. En aio haavettani toteuttaa, mutta tuntuu surkealta, että oma mies muuttuu päivä päivältä seksuaalisesti vähemmän mielenkiintoiseksi silmissäni.

Vierailija
6/8 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on ongelma saatu aikaan.

Asetelma on taas sellainen, että provolta vahvasti maistuu. Suurin osa naisistahan ahdistuu, jos mies ajattelee muuta kuin suorittaa arkea ja haluaisi seksiä ja jopa olla kahdestaan ilman perhettä.

No onhan mielelläkin oikeus stressaantua ko. tilanteesta ja olla haluton ja itsehän olet ap. ne lapset halunnut miehesi kanssa. Tuttua retoriikkaa muista ketjuista. Joo ja pitää keskustella ja sitten jos ei auta, niin mies vain vaihtoon kun on itsekäs haluton sika ja hankkimaan vähemmän väsähtänyt uusi puoliso.

Vierailija
7/8 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehille: Miten suhtaudutte, jos/kun armaanne hankkii vain teitä varten kauniita alusvaatteita tai parturoi alapäätään edelleenkin "for your eyes only" -periaatteella?

Diggaan tietysti ihan kybällä, mitäpä muutakaan tuohon voisi sanoa? ;-)

Entä jos daaminne ehdottaa, että viettäisitte joskus lemmenillan, ihan vaikka kalenterista ajan varaten?

Aina vaan parempi!

M37

Vierailija
8/8 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Jos saamme vastata näin ammattilaisen näkökulmasta, on tuo juurikin lapsiperheen arjessa se oikea tapa tukea ja ylläpitää parisuhdetta: aika on kortilla ja yhteinen aika on otettava, sitä ei kukaan tule teille järjestämään? Mutta, tuolloin on todellakin syytä keskittyä puolisoon, ei siis tietokoneeseen... TV:n... pyykkeihin...

t. Seksuaalineuvoja Miia Auvinen & pariterapeutti Sari Eronen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme