Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin vintiltä vanhan Sami Aaltosen.

Vierailija
12.01.2011 |

Vuosilukua siinä ei kylläkään ole, mutta eihän niitä enää kaupoista taida löytää? Mietin, että myisin sen kirppiksellä tai huutonetissä. Mikä olisi hyvä hinta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on elossa ja sillon iso kikkeli niin pyydä ainakin parikymppiä

Vierailija
2/7 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on elossa ja sillon iso kikkeli niin pyydä ainakin parikymppiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä vielä säilöisin Samia (jos se siis on aito Aaltonen?) "pahan päivän varalle", hintahan kipuaa aina ylemmäs mitä vanhemmaksi se käypi.

Vierailija
4/7 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ensin arvioitavaksi. Turhaan sitä liian halvalla myisit.

Vierailija
5/7 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaltosta, niin värisävy ainakin täsmää. On sellainen oranssinpunainen siis. Mies käski myymään Aaltosen eteenpäin, joten en voi sitä enää täällä kotona säilöä eikä meillä ole sille sopivaa paikkaakaan. Nyt kun se istuu tuolla sohvalla, niin värisävyt riitelee tosi pahasti muun sisustuksen kanssa. ap

Minä kyllä vielä säilöisin Samia (jos se siis on aito Aaltonen?) "pahan päivän varalle", hintahan kipuaa aina ylemmäs mitä vanhemmaksi se käypi.

Vierailija
6/7 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa myydä ehdottomasti. Saat varmasti paremman hinnan kuin kirppiksellä. Olen kuullut jonkun saaneen samanlaisesta jospa viisikymppiä.

Vierailija
7/7 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustukseen Aaltonen ei sovi kyllä oikein muualle kuin jonnekin retrokotiin. Kovin on kirkuvan värinen. Siitä melkein aidon jo tunnistaa, mutta kiikuta se silti arvioitavaksi, saat parhaan hinnan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme