Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen riippuvainen yhdestä miehestä. Kuinka pääsen siitä eroon????

Vierailija
12.01.2011 |

Oikeasti olen ahdistunut tästä. Aiemmin luulin olevani rakastunut tähän mieheen, mutta nyt olen tajunnut, että kyse on riippuvuudesta, sillä miehessä on paljon piirteitä, joista en edes pidä. Haluaisin hänestä eroon ja se on kiinni vain itsestäni. Mutta haluan päivittäin kuulla hänen äänensä, hän on ajatuksissani koko ajan kun en tee töitä tai muuta keskittymiskykyä vaativaa ja pahinta kaikesta on se, että hän haluaa myös tapailla minua. Olemme molemmat varattuja, mutta miehelle riittää vain tällainen mukava pieni "seurustelu" eli puhelinsoitot ja tapailu silloin tällöin. Hän haluaa pitää minut elämässään, mutta minä haluan irti. Kuinka onnistun???

Ihan todella kaipaan neuvoja samassa tilanteessa olleilta. :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat miehen vaimolle ja kerrot teidän pienestä viattomasta suhteesta. Vaimo alkaa valvoa miehensä menoja ja pian jo huomaatkin ettei hän pidä sinuun yhteyttä. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
2/3 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin miesten kanssa ihan selkeä raja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole riippuvainen ystävistäni. Haluaisin todella päästä hänestä eroon, mutta olen liian heikko. Mies ei soittele perääni, mutta on tehnyt selväksi, että haluaa pitää minut elämässään. Ja sekös tälle heikolle luonteelle riittää. Olisinpa puoliksikaan niin vahva kuin te vastaajat.

ap