Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Irtoaisiko apua?
12.01.2011 |
http://yle.fi/kampanjat/auta/
En voinut ohittaa lahjoittamatta. Kymppi vain, ei tunnu itsellä missään, mutta osana virtaa iso apu siellä. Samalla meni pariin muuhunkin kohteeseen pienet summat.
Meinasin vain sivuuttaa, sitten ajattelin, että menen kuitenkin tänään kaupoille ostoksille; eikö tosiaan irtoaisi muutamaa kymppiä vähäosaisemmille.
Eikä tämä ole sitten mitään sädekehän kiillotusta, vaikka onkin vähän pintakoreaa omatunnon pesemistä... :)
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Missä noista oli pienimmät keräyskulut?