Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
2 kuukautta sitten venäytin polveni
12.01.2011 |
en tiedä mitä tapahtui, mutta istuutuessani sohvalle jalka vääntyi outoon asentoon ja polvesta kuului omituisia rusahduksia. Sen jälkeen sitä jomotti ihan kunnolla, sitten kipu lieveni niin ettei haitannut enää päivittäistä elämää. Lääkäriin en mennyt. Nyt polvea on alkanut taas särkeä öisin niin etten saa nukuttua, sitä särkee myös päivisin. Aion nyt mennä lääkäriin vihdoin ja viimein, mutta mitähän sille mahtoi silloin 2 kk sitten tapahtua? Onkohan edessä leikkaus...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa