Tussu maistuu hyvälle
Miesystäväni ovat aina vohkanneet siitä, miten pimpsani on niin mahtavan makuinen ja tuoksuinen. Itte en sen kummemmin ole koskaan asiaa miettinyt enkä römpsäni makumaailmaan perehtynyt. Noin pari
kuukautta sitten kuitenkin sormittelun yhteydessä pistin sormen nenälle ja hieman maistoinkin. Täytyy sanoa, että kivaltahan se tuoksui ja maistui, yllättävää kyllä. Nyttemmin oon muutamia kertoja toistanut jutun, se tuo jotenkin lisäpotkuakin "omaan kivaan". Mitään lesbofantasioita mulla ei kuitenkaan ole. Onkohan tällainen oman pimpsan maistelu/tuoksuttelu yleistä muilla kanssasisarilla? Tuskin lienen ainut?
Kommentit (4)
salaa kuvattuja masturbointivideoita, joissa naiset haistelevat sormiaan. Useamman olen nähnyt.Ei ehkä yleistä mutta ei suinkaan tavatonta.
kun annettuani suuseksiä suutelen häntä suulle ja hän saa omat mehunsa maisteltavaksi.
eikö se ole sen tarkoitus, kiihottaa?
varmasti ole ainut koska itsekin olen kaksi naista tavannut, jotka kiihottuivat oman pimppinsä hajuista ja mauista. Toisen kanssa jopa yhdessä haisteltiin hänen pikkareitaankin seksileikkien yhteydessä. Mutta mitä nyt naisten kanssa on tullut keskusteltua, ei oman pimpin hajuista ja mauista kiihottuminen hirveän yleistä tunnu olevan, tai ainakaan naiset eivät sitä myönnä.
- mies, 44 v -