Kristityt paastoatteko
Kommentit (10)
Lihan tyydyttämiseksi! No hengelliset asiat on hengellisiä. Nosta katseesi itsestäsi Jeesukseen . Katso ristiin naulittua joka rakasti sinua niin paljon että puolestasi teki kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Lihan tyydyttämiseksi! No hengelliset asiat on hengellisiä. Nosta katseesi itsestäsi Jeesukseen . Katso ristiin naulittua joka rakasti sinua niin paljon että puolestasi teki kaiken.
Miksi Jeesus sitten sanoo "kun" paastoatte?
Pääsiäinen on Jumalan pojan muistojuhla eikä mikään ruokajuhla. Jeesus on se elämän leipä mikä tuli taivaasta.
Kyllä on ihmisiä jotka rukoilee ja paastoaa kaikissa uskonnoissa . Parasta mitä voi tehdä on parannus ja julistaa evankeliumia. Jeesus kun toivoo kaikkien pelastuvan. Jeesuksen paasto oli hänen ja muiden on muiden . Ihminen ei voi pelastaa mätänevää ruumistaan mitenkään . Sielunsa taas voi pelastaa vain Jumalan Poika itse.
Tottakai me uskovat paastoamme alkaen 18.2. jatkuen pääsiäiseen. Kukin tekee sen omien tavoitteiden mukaisesti.
Kristittyjen paasto poikkeaa erään toisen uskonnon paastosta sillä, että me emme ole syömättä valoisan aikaan emmekä mässäile auringon laskettua.
Antaa kunkin uskonnon noudattaa tapojaan herjaamatta ketään siitä. Se on pyhä toimitus itse kullekin. Kunnioitetaan toisiamme ja toistemme pyhiä tapoja.
Laittakaa vaikka kommenttinne alkuun a) vastaatteko itseasiassa kysymykseeni/onko teillä kokemusta aiheesta sekä b) osaatteko muodostaa vastauksen toista henkilöä kunnioittavaksi niin tiedän mihin kommentteihin en käytä aikaani. :)
AP
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on ihmisiä jotka rukoilee ja paastoaa kaikissa uskonnoissa . Parasta mitä voi tehdä on parannus ja julistaa evankeliumia. Jeesus kun toivoo kaikkien pelastuvan. Jeesuksen paasto oli hänen ja muiden on muiden . Ihminen ei voi pelastaa mätänevää ruumistaan mitenkään . Sielunsa taas voi pelastaa vain Jumalan Poika itse.
Teille fariseuksille usko on aina kilpailu ja jonkun toisen paasto uhka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teille fariseuksille usko on aina kilpailu ja jonkun toisen paasto uhka?
Ja ei suinkaan henk koht kilvoitus vaan näköjään aina muita vastaan
Jep. Täällä on hyvä paastoketju. Kannattaa tsekata.