Haluton adonis
Noin vuosi takaperin miesystäväni alkoi käymään kuntosalilla säännöllisesti viisi kertaa viikossa. Hän osti kotiimme ison peilin, jonka edessä katselee itseään alasti päivittäin.
Lihasmassaa on tullut nopeasti ja paljon. Hän näyttää nykyään aivan kehonrakentajalta. Olen huolestuntu mieheni itsekeskeisyyden lisääntymisestä ja todennäköisestä doping-aineiden käytöstä. Minusta mieheni kivekset ovat pienentyneet ja seksihalut vähentyneet. Onko kellään kokemuksia?
Kommentit (13)
Nykyään vaaditaan nuorilta miehiltä kroppaa siinä missä hoikkuutta naisilta. On muuten aika paljon vaikeampaa saada lihaksikas keho kuin hoikka vartalo. Ensimmäiseen tarvitaan irvistelyä painojen kanssa ja oikea ruokavalio. Jälkimmäiseen vain oikea ruokavalio.
Meillä myös 28-vuotias mieheni alkio bodaamaan. Nyt on tullut tosi ärtyiseksi, pinna palaa tosi nopeasti. Takuulla vetää jotain dopingia.
viittaa vahvasti jonkin lihasmassaa lisäävän aineen käyttöön.
viittaa vahvasti jonkin lihasmassaa lisäävän aineen käyttöön.
Pitäsikö nyt teidänkin hyvät sisaret alkaa tarkkailemaan miestenne ja poikaystävienne kiveksiä? Ei nimittäin ole terveellistä toi dopingin käyttö pidemmän päälle. Jotkut on totaalisesti seonneet, kun ovat käyttäneet doping-aineiden kanssa runsaasti alkoholia. Sukupuolielämäkin noiden aineiden käytöstä lopulta kärsii.
Mä en ainakan valita, jos mies on lihaksikas ja kiinteä. On sellaisen kanssa vain niin ihanaa sekstailla. Sama se, vaikka mutustelisi doping-nappeja välipalaksi.
Olen seurustellut yhden kansallisen tason urheilijan kanssa ja hän ainakin oli muita partnereitani huomattavasti viriilimpi. Uskon, että tämä pätee yleisemminkin.
Heh, just joo. Mun kaveri oli kehorakentaja ja veti kaikki napit mitä sai. Ei kuulemma seissyt enää ollenkaan ja kassit oli tosiaan pähkinän kokoiset. Kuoli sydänkohtaukseen 4-kymppisenä. Viinaa niille ei kannata antaa, sekoavat ihan täysin.
Eli siis jos normipulliainen pelkällä kaurapuurolla käy nostelemassa punttia, niin juuri minkäänlaista näkyvää lihasmassan kasvua ei kyllä vielä vuodessa saa aikaiseksi. Jos pelkän maitorahkan avulla haluaa tulla kilpabodarin näköiseksi, niin puntti on pitänyt irrota maasta 5 krt/vk vähintään 5-7 vuotta. Eli jos kaveri näyttää ladon ovelta jo vuoden jälkeen, niin kiellettyjä aineita on varmastikin vedetty.
Eli siis jos normipulliainen pelkällä kaurapuurolla käy nostelemassa punttia, niin juuri minkäänlaista näkyvää lihasmassan kasvua ei kyllä vielä vuodessa saa aikaiseksi. Jos pelkän maitorahkan avulla haluaa tulla kilpabodarin näköiseksi, niin puntti on pitänyt irrota maasta 5 krt/vk vähintään 5-7 vuotta. Eli jos kaveri näyttää ladon ovelta jo vuoden jälkeen, niin kiellettyjä aineita on varmastikin vedetty.
Ihmettelen, että mikä saa nuoret miehet käyttämään noita aineita. Haittavaikutukset ovat sen verran vakavia, että luulisi laittavan harkitsemaan tarkoin. Enkä sitäpaitsi usko, että naiset välttämättä haluaisivatkaan tuollaisia epänormaaleja lihaskimppuja vai haluaako?
Alle 5 vuotta treeniä takana ja suunnitellan jo kehonrakennuskilpailuihin osallistumista. Jos naturaalina aloittelee, niin kyllä se vaatii treeniä 10-15 vuotta ennenkuin lavalle on mitään asiaa. Finninen selkä ja paisuneet kasvot on melko varma merkki aineiden käytöstä. Seksihalut kylläkin voi jopa lisääntyä, mutta lääketauon aikana voi esiintyä impotenssia, koska kehon oma hormonituotanto on romahtanut.
Eli siis jos normipulliainen pelkällä kaurapuurolla käy nostelemassa punttia, niin juuri minkäänlaista näkyvää lihasmassan kasvua ei kyllä vielä vuodessa saa aikaiseksi.
Olen siis kävelevä esimerkki päinvastaisesta. Sain vuodessa 10kg lisää massaa eikä minua enää noteerata laihaksi. Vanhat vaatteet kiristävät hartioista, hauiksista, reisistä ja vyötäisiltä. Tosin söin muutakin kuin kaurapuuroa ja siitä lisämassasta osa on rasvaa ja nesteitä, mutta silti. Nyt olen rasvaa sulatellut pois keskivartalosta ja vatsalihakset näkyvät taas.
Ja tämä kaikki siis ilman hormoneita, insuliinipistoksia tai muutakaan keinotekoista. Proteiinijuomia tulee kyllä käytettyä, rahkaa ja raejuustoa syötyä sekä broilerisuikaleita maisteltua.
Sitäkö kasvaa syömällä ja treenaamalla???
Olen siis kävelevä esimerkki päinvastaisesta. Sain vuodessa 10kg lisää massaa eikä minua enää noteerata laihaksi. Vanhat vaatteet kiristävät hartioista, hauiksista, reisistä ja vyötäisiltä. Tosin söin muutakin kuin kaurapuuroa ja siitä lisämassasta osa on rasvaa ja nesteitä
Miehet aina mäkättävät naisten ulkonäköpaineista ja alttiudesta median syöttämille meilikuville. Minusta tuntuu, että erityisesti nuorehkot miehet ovat nykyään aika kovien ulkonäköpaineiden alaisina. Onkohan naisten vaatimukset koventuneet?