Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies saa kaiken kuin tarjottimella :(

Vierailija
11.01.2011 |

Olen tällä hetkellä palkattomassa työharjoittelussa neljättä kuukautta, kehuja satelee mutta kukaan ei hiiskukaan palkkaamisesta. Mies opiskelee, valmistuu tämän vuoden lopulla. Näki "ihan mielenkiintoisen" työilmoituksen mollin sivuilla, teki puolihutaistun hakemuksen ja ta-daa: seuraavana päivänä oli rekry ottanut yhteyttä ja ehdotellut haastattelulle päivämääriä! Hieno juttu hänelle ja toki myös meidän perheelle, mutta...

Mielestäni minä en ole luuseri. Puhun useampaa kieltä, seuraan aikaani, minusta pidetään yleisesti ottaen. Osaan käyttäytyä, opin nopeasti uudet asiat ja hymyilen paljon. Entiset esimiehet ovat KAIKKI SUOSITELLEET MINUA- silti työpaikkaa ei irtoa. :( Harjoitteluun kelpaan ja teen tosiaan nytkin 99% samaa työtä kuin työkaveri, jolle maksetaan palkkaa. Sapettaa.

Niin että miksi happy-go-lucky-mieheni saa töitä, minä en?? Miehellä ei ole yhtäkään työsuhdetta takana, mutta jo tuon opiskelunsa aikana hommasi työharjoittelupaikkansa yhdellä puhelinsoitolla. Minä taas olen soittanut valehtelematta yli sataan paikkaan tässä parin vuoden aikana ja niistäkin vain neljä tärppäsi.

Mikä minussa on vialla..?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä ei saa karenssia...

Vierailija
22/24 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näiden kirjoitusten mukaan vain miehet olisivat työelämässä koska niillä on munat? Olette ilmeisesti miehesi kanssa eri alalla? Työhaastattelussa pitää tehdä kuten Sekaisin Marista elokuvan treffeille mennessä, poistaa paineet etukäteen ja olla rento. Erilaisissa työpaikoisa suositaan erilaisia ihmisiä, jotkut miehet palkkaa vain nuoria naisia, joissakin firmoissa pärjää paremmin jos kätevä eikä lukenut jne.

ja tämän hallinnonalan tilastojen perusteella miehet todella pärjäävät "munillaan" jos koulutusta on enemmän kuin pelkkä peruskoulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanottiin kyllä selvästi että jos kieltäydyn kursseista, harjoittelupaikoista jne. niin siihen loppuu työttömyystuet.

t. ap

Vierailija
24/24 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanottiin kyllä selvästi että jos kieltäydyn kursseista, harjoittelupaikoista jne. niin siihen loppuu työttömyystuet. t. ap

toimenpiteistä kieltäytyminen katkaisee tuet ja kurssi tai harjoittelu ovat toimenpiteitä siinä kuin tukityökin.