Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testi,testi! Älkää mammat vetäkö herneitä nenään. Ylläpito saa vetää jos haluaa. Jatkakaa ketjua=)

Vierailija
11.01.2011 |

Inhoan mamuja, ne mustat on pahimpia. Vihaan myöskin mustalaisia, varkaita ja tappajia jokainen.

Ählämit yököttää, en söisi niiden paskaisilla käsillä tehtyä pizzaa milloinkaan.

Helsinkiläisiä säälin, koska eivät pärjää Suomen talvessa eikä niillä ole lumikolia.

Vihaan kotiäitejä, jotka vievät esikoisensa hoitoon kun vauva syntyy, niillä äideillä on yleensä mukavasti yököttävät marimekko-raitapaidat päällä siellä tarhan aulassa. Ja marimekkokuosi on minusta ruminta mitä tiedän.Saatana kun kerrankin pysyisitte siellä aulassa edes sen viisi minuuttia, niin ehtisin lätistää turpaan yhenpäiväsiä paskoja!

Ja viimeiseksi, minua aina vaan jaksaa naurattaa te idiootit, läskit(kuvaketjusta päätellen) huoraäidit, jotka itkette täällä ilta toisensa perään vittumaisia ukkojanne. Ettekö te osaa itse miettiä, onko ukko normaali jos ei nai, tai nai ympäriinsä, tai jos se nai äitinne anopin kanssa???

Mikä saatanan vauva-lehden palsta tämä on, missä kerrotaan nainteja kolassa ja miehen työkavereiden kanssa??

Vittu mulle riitti saatana!!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme