Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomeen on varmasti tulossa terveitä ja pitkäikäisiä sukupolvia kun d-vitamiinia aletaan antaa lisää

Vierailija
11.01.2011 |

varmasti sairaudet kaikkoavat, vai mitä epäilet?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko minun lapsestani selvästi terveempi kuin minusta, kun hän on saanut vauvasta asti paljon enemmän d-vitamiinia kuin minä? Ja muutenkin ravinto ollut parempaa, esim. häntä vauvana täysimetetty ja minä sain ties mitä raasteita, vehnäjauhoista tehtyjä vellejä ja maksamakkaraa jo pikkuvauvana. Onkohan ero merkittävä?

Vierailija
2/6 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasaa d-vitamiinilisän mahdolliset positiiviset vaikutukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan naurettavaa, jos vähänkään viitsii tutkia asiaa niin vähintään 40 mikrogrammaa olisi hyödyllinen, ja nyt se nousi vasta 10:n.

Se hyöty tässä uutisoinnissa tietty on että ihmiset ovat nyt heränneet ja ehkä alkavat otta selvää asioista enemmän ja ennenkaikkea tosissaan.

Meillä on syöty jo pari vuotta 125 ja lapset 50 mikrogrammaa ja varsinkin D3 vitamiinia. Miksi siitäkään ei puhuta? Vaan jo neuvoloissa tyrkytetään D2:sta

Vierailija
4/6 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kemikaalit, liikenne jne kyllä niitä elämää lyhentäviäkin asioita löytyy

Vierailija
5/6 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan naurettavaa, jos vähänkään viitsii tutkia asiaa niin vähintään 40 mikrogrammaa olisi hyödyllinen, ja nyt se nousi vasta 10:n.

Se hyöty tässä uutisoinnissa tietty on että ihmiset ovat nyt heränneet ja ehkä alkavat otta selvää asioista enemmän ja ennenkaikkea tosissaan.

Meillä on syöty jo pari vuotta 125 ja lapset 50 mikrogrammaa ja varsinkin D3 vitamiinia. Miksi siitäkään ei puhuta? Vaan jo neuvoloissa tyrkytetään D2:sta

paras vaan uskoa viisaampia.

Vierailija
6/6 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sata varma siitä, että tulevien sukupolvien keskimääräinen elinikä tulee laskemaan - me myrkytämme lapsemme muka "terveysvaikutteisilla" teollisuuden tuotteilla niin pahasti jo lapsena (vrt. d-tipat, ravinnelisät, lääkkeet, vaatteiden & pesuaineiden & kodin kemikaalit, ruuan lisäainepitoisuus ja torjunta-ainejäämät yms.), etteivät he elä enää vanhoiksi mummoiksi ja papoiksi kuten nykyajan vanhukset elävät. Jokunen erityisen vahva yksilö voi niin tehdä, mutta suurelle osalle tulee käymään huonosti. =(