Mitä " outoa" voit " herkutella" . Kinuskikasiketta vedän suoraan purkista. Salaa, lasten silmiltä piilossa.
Jäätelö otan aina silmänlumeeksi, ja kinuskia puoli purkkia.
Sitten illalla vielä isolla lusikalla.
Panoindeksi alle 20, joten älkää sitä kysykö.
Kommentit (19)
Mullakin bmi on n.17,5 eli läskiksi tuskin voi sanoa... Siirappia vedän minäkin, sitten sellaista tomusokeri, kaakaojauho, kahvimössöä, periaatteessa voisi tehdä pienen kakkutaikinan ja syödä sen suoraan lusikalla taikinakulhosta, chilikastiketta kaadan lusikkaan ja pistelen pelkiltään menemään, palasokereita voi rouskutella karkin asemasta jne...=)
Vierailija:
Mullakin bmi on n.17,5 eli läskiksi tuskin voi sanoa... Siirappia vedän minäkin, sitten sellaista tomusokeri, kaakaojauho, kahvimössöä, periaatteessa voisi tehdä pienen kakkutaikinan ja syödä sen suoraan lusikalla taikinakulhosta, chilikastiketta kaadan lusikkaan ja pistelen pelkiltään menemään, palasokereita voi rouskutella karkin asemasta jne...=)
Oma oudoin herkkuni on dipata chipsejä jäätelössä.
Minulla on kyllä täysin terve suhtautuminen ruokaan. Syön paljon ja terveellistä kotiruokaa kaksi kertaa päivässä aamu- ja iltapalan lisäksi. Useimmiten minulta kysytään, kuinka voin syödä tämän kokoiseksi ihmiseksi niinkin paljon. Kevyt kyllä olen, mutta syömishäiriötä minulla ei kyllä ole.
Jos joku ongelma syömisessäni on, niin se on se, ettei mikään ole minulle liian makeaa tai tulista. En minä nyt kerralla noita kaikkia vetele, mutta lienee kai sama syönkö megapussin karkkia tai hattara vaiko kymmenen palaa sokeria tai syönkö kaksi palaa kakkua vai saman määrän taikinaa, jota ei ole vielä kakuksi paistettu. Vai mitä mieltä olet?
joskus sortuu kinuskiylilyönteihin.
Mua ärsyttää, kun täällä aina epäillään syömishäiriöisiksi kaikkia, jotka myöntää syövänsä muutakin kuin kasviksia.
Korvaa hätätapauksessa suklaapatukan, jollei ole kaapissa saatavilla.
Ja muutenkin saatan tehdä taikinaa ihan vain syödäkseni sen ennen paistamista. t. se, joka juo siirappia ikkunan edessä (en muistanut, että taikinansyöntikin on omituista)
Kovasti suunnittelen sen leipovani, mutta siitä on niin helppo veitsellä höyläistä siivu jos parikin oohi kävellessään. Nam=)
ja syö sieltä palan aina mieliteon tullen. :)
Minä taas teen taikinan yhdestä munasta, sokerista ja jauhoista ja syön sellaisenaan. :)
Sitruunamehua syön suoraan sitruunasta tai pullosta lusikalla.
Siis suoraa kattilasta ja joka lusikalliseen voita.....
Ja vielä kun sen vetää suoraan purkin suusta kitaan! Avatun jääkaapin oven takana tietty ettei lapset nää. hihi
myös hunajaa ja siirappia. Joskus olen miettinyt ohikulkijoiden ajatuksia, kun olen siirappia suoraan purkista hörppinyt ikkunan edessä.