Keksikää kiva (toimi)nimi lastenvaatteiden valmistukseen?
Ompelen paljon ihania vaatteita lapsille (omille ja kavereiden) ja olisi kiva "merkata" vaatteet pienellä lappusella.
Keksikää/ehdotelkaa sopivia nimiä lastenvaatteille :-)
Kommentit (31)
Tiltaltti
Jesjes
Tirlittan
Hottentotti
Ruttu, Nennu, Kidit, Kisshali,LOL(lot of love), Lillukka, HöpönLöpön...
Eivät ole paremmuusjärjestyksessä:
Mörökölli - ehkä liian vahva nimi mielleyhtymään
Nuttunen - ihana
Hopsis - reipas
Kapalo - hellyyttävä
Tikkituu - asiallinen, mutta myös leikillinen
Vaapero - vauvan ja taaperon sekoitus
Pienen mietinnän jälkeen myös ehkä tykkäisin noista nimistä, jotka alkaa Johan... , mutta nyt vielä vierastan niitä.
t.ap
"valenimi" itsellesi. ;)
Minusta tuo Nuttunen on tähänastisista ollut ehdottomasti paras. Toivottavasti ei ole varattu.
Se on itsestänikin tosi kiva.
T. Nuttusen keksijä
P.S. Itse en osaa ommella, jos osaisin, ottaisin tuon omaksi merkiksi.
vapsukat, vaapotin, vaaperot
T.vaaperon ehdottaja joka jämähti veehen.
ompelen myös paljon ja seuraan lastenvaateblogeja, olen itsekin ajatellut että olis kiva hankkia joku oma kangasmerkki, jota vois ommella vaatteisiin.... Tosiaan se ruttunuttu-blogi on kiva, ja monet muut...
Se on itsestänikin tosi kiva.
T. Nuttusen keksijä
P.S. Itse en osaa ommella, jos osaisin, ottaisin tuon omaksi merkiksi.
Vahva ykkönen ehdotukseksi! Ilmoitan vielä tarkemmin, kunhan saan tarkastettua että onko jo käytössä vai ei :-)
t. ap
Minkä tyylisiä vaatteet ovat? Värikkäitä, juhlavaatteita, retroa ym. ? Entä minkä ikäisille?
Teetkö oikein logon?
Mulla on kans sama idea, siis on nimi ollut jo pitkään mutten tiedä miten saan sen kankaalle ja vaatteeseen kiinni, haluaisin itse suunnitella logotyyppisen jutun, onkohan kallista teettää niistä sellaisia nimirenksuja?
Toinen vaihtoehto mitä olen miettinyt on silityskuvat, eli tulostan logon silityspaperille ja sillä tavoin saan kankaalle kiinni.
Onko sulla ap parempaa ideaa?
käy yhtä hyvin. :)