Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nää joitain ihokasvaimia vai wtf?!!!

Vierailija
11.01.2011 |

Kasvoihin on tullut muutaman viime vuoden aikana yksi kerrallaan sellainen ihonvärinen näppy, josta ei tule mitään kun puristaa. On ja pysyy, jos ei koske. Jos repii väkisin pois, ne vuotaa hillittömästi verta eli siinä päässä on suoni, eikä verenvuoto meinaa loppua.

Ja kasvaimen verisuonitushan on hyvä....

Näitä on siis ollut nyt yhteensä ehkä kolme parissa vuodessa, kooltaan luokkaa nuppineulanpää tai pienempi.

Mistä on kyse???

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hassu

Vierailija
2/15 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittomia mutta iljettäviä. Voi nyppiä pois, paitsi oikein isoja ei kykene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kolmenkympin jälkeen niitä on tullut useampia. Oon leikannut niitä saksilla pois, pienet lähti hyvin, mutta yksi isompi (semmonen valkopippurin kokoinen)ei meinaa lähteä. Olen kaksi kertaa leikannut mutta siitä tulee verta niin ettei lopulta nää mistä leikkaa, oon saanut sen pienemmäksi mutta sitten se kasvaa taas takaisin. Aion käydä jollain laserilla tmv. tuhoamassa sen.

Vierailija
4/15 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ja nää on ihan eri näköisiä. Voisko olla noita varsiluomia *lähtee googlettamaan*

Lisää hyviä näkemyksiä saapi laittaa!

ap

Vierailija
5/15 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan noiden kuvausten perusteella. Nää siis on ihan ihonvärisiä, vähän vaan iho koholla, ei ole mitään vartta tai erillistä "nahkapussia" kuten varsiluomien kuvauksissa tuntuu olevan...

Kuvaa en saa laitettua.

ap

Vierailija
6/15 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ihan pieni ja huomaamaton, ihonvärinen mutta itse kyllä ihmettelin, että mikä ihmeen näppy mulla on tullut nokan varteen. Oli siinä reilun vuoden ja häipyi. Mikä lie?

ainakaan noiden kuvausten perusteella. Nää siis on ihan ihonvärisiä, vähän vaan iho koholla, ei ole mitään vartta tai erillistä "nahkapussia" kuten varsiluomien kuvauksissa tuntuu olevan...

Kuvaa en saa laitettua.

ap

Vierailija
7/15 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. vanhuusiän luomia : )

Juu, itselläkin on niitä ja tulee koko ajan lisää.

Vierailija
8/15 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullu tohon nenänpieleen. Luulin eka finniks tai muuks näppyläks, mutta lienee ihon värinen luomi. Muutenkin paljon luomia. Kuulunee tähän päälle 30-ikään :D

Vierailija
9/15 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin sulla. Sellasia ihan ihonvärisiä kohoumia.

t. 5

mulla on ja nää on ihan eri näköisiä. Voisko olla noita varsiluomia *lähtee googlettamaan*

Lisää hyviä näkemyksiä saapi laittaa!

ap

Vierailija
10/15 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole muita läiskiä iholla, paitsi tavallisia luomia mulla on aika paljon (varsinkin käsivarsissa). Iho on hyvin vaalea ja melko herkkä, tiedän lapsena palaneeni pahasti auringossa joten melanoomat ym. pelottaa :(

Mutta jospa nää sitten vaan olis niitä vanhuuden patteja, kuten joku tuossa lohdutteli....

Vai onko jollakin lisää tietoa tai näkemyksiä??

ap

Vierailija
11/15 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on syyliä, sanoi lääkäri! Ne erottaa syyliksi, kun ne "kiiltää" valossa ihan eri tavalla kuin ympäröivä iho, varsinkin auringonvalossa ja brilloilla katsottuna.

Vierailija
12/15 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on syyliä, sanoi lääkäri! Ne erottaa syyliksi, kun ne "kiiltää" valossa ihan eri tavalla kuin ympäröivä iho, varsinkin auringonvalossa ja brilloilla katsottuna.

ap

Vierailija
13/15 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tullut ihonvärisiä luomia viime vuosina tosi paljon. Hänellä (ja myös vanhemmillaan) on muutenkin tosi luominen iho. Ei kai niistä mitään haittaa ole, jos eivät muuta väriä tms.

Vierailija
14/15 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neurofibroomat ovat ihon värisiä, pieniä patteja.

Otan osaa.

Vierailija
15/15 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt minuun ja patteihini, mutta säikäytti kyllä!

Neurofibroomat ovat ihon värisiä, pieniä patteja.

Otan osaa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän