Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miltä tuntuu käydä muualla peseytymässä?
11.01.2011 |
Ostin kämpän johon ei saa suihkulle rakennusoikeutta.asun kaupungin keskustassa omassa asunnossa jo kuudetta vuotta.Äidillä käyn suihkussa.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
kalliiksi.Kannan beigeä muovista pyykkikoppaa myös viikoittain koska mulla ei ole pesukoneliitäntää.Käskekää mun myydä tää psaka yksiö pois ja herätä aikuisuuteen.Mä olen ihna lässynlässyämmä!