Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä asioista kateellisoidut?

Vierailija
11.01.2011 |

Siitä että joku on pieni ja kaunis?

Vai että joku on jaksanut valmistua yliopistolta,enemmän kuin yksi lapsi?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä pieni kateuden pisto pistää (ja syvään) kun näen ihmisen jolla sana hallussa, osaa ja uskaltaa esiintyä ja tulee toimeen vieraalla kielellä :)).

Kaipa se on luonnekysymyskin, mutta haluaisin olla esiintymiskykyinen ja kielitaitoinen. Ulkonäöstä en kateellisoidu enkä omaisuudesta.

t. akateeminen yh, jolla itse asiat elämä kunnossa; terve ja ihana lapsi, hyvä työpaikka, velaton okt, mökki ja tasapainoinen ja elämä!

Vierailija
2/17 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteet on erilaisia.Jos olet akateeminen,olet vissiin ujo ja arka ja siksi yh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei saada mitään apua tähän arkeen ja oon ihan puhki.

Vierailija
4/17 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai yleensä 20 vuotta töissä olematta koskaan työtön. Tällaisen henkilön ei ole tarvinnut käydä nöyryyttämässä itseään TE -toimistossa eikä murehtia koko ajan tulevaisuutta ja sitä hetkeä, kun rahat loppuvat...

Vierailija
5/17 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(mikä tahansa yli 2300 e/kk) palkalla, nimim koulutus ei ole tuonut vakityötä tai kohtalaista palkkaa :P Kun tuolla palkalla saisi jo kaiken mistä haaveilen.

Mulla on hyvä mies, mutta huono tuomana lahjoja ;) Olisi joskus kiva saada kukkia tms. pientä.

Vierailija
6/17 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma ei ole.

Mutta mua muuten ärsyttää vallan kauheasti tämä uussana "kateellisoitua". Ei sellaista ilmausta ole.

Suomeksi sanotaan "olla kateellinen", "tulla kateelliseksi" tai "kadehtia". Miksi ihmeessä et voi käyttää jotain näistä ihan fiksuista ja selkeistä ilmauksista? Miksi on pakko keksiä tuollainen uussanahirviö, ihan kielen rakenteiden ulkopuolelta?

Vierailija
7/17 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kateellisoidu siitä, että joku kykenee käyttämään verbia kateellisoitua.

Olen kookas ja hyvännäköinen ja valmistunut yliopistosta, eikä se vaatinut mitään erityistä "jaksamista" koska olin motivoitunut. Minulla on kolme lasta.

Minulla on paljon puutteita ja luonnevikoja, mutta kateellistuminen ei kuulu niin.

Vierailija
8/17 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tanskan kuninkaalliset saivat terveet kaksoset ja vielä tytön ja pojan...Heillä kun oli jo ennestäänkin kauniit lapset: Tyttö ja poika...

Vierailija
9/17 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ajattelen että voisin olla vaikka paksumpikin jos oisin pidempi.

Vierailija
10/17 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheellisille. Oma perhe on ollut toiveissa niin pitkään,mutta harmi kun miestä ei vielä kiinnosta sellaista perustaa. Tai edes se yhteinen koti olisi jo mukava "rakentaa".

Vierailija
11/17 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan six kun oon niin älzyn magee ja ihqu.

Ai eix täs tarkotettukaan tätä? Oho. Hups. Hihi.

Vierailija
12/17 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omiani vaihtais pois mutta olishan elämä kaikille helpompaa monin tavoin ilman vammoja ja sairauksia

Vierailija
13/17 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten läheisistä ja lämpöisistä väleistä vanhempiin ja lapsuudenperheeseen. Joskus aikanaan olin kade myös isovanhemmista jotka viettivät aikaa ja hoitivat paljon lapsenlapsiaan.

Vierailija
14/17 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos siitä! Oikeesti.

Vierailija
15/17 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani ovat ihania, mutta kyllä on ollut rankkaa kun kumpikin on ollut reilusti yli vuoden ennen kuin alkoivat nukkua yöt läpi.

Kateellisena kuuntelen pari kuukautisten pikkuvauvojen äitejä, jotka saavat nukkua 6-7 tuntia putkeen:( Tuntuu, että heidän lapsensa saavat paljon enemmän rakkautta, huomiota ja huolenpitoa, kun äiti on täysissä sielun ja ruumiinvoimissa.

Vierailija
16/17 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneudesta, älykkyydestä, menestyksestä jne. Olen luonteeltani todella kateellinen ihminen ja vaikka olen yrittänyt siitä eroon jo vuosia, niin eipä tunnu onnistuvan. Yritän kyllä olla näyttämättä sitä.

Vierailija
17/17 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman kade iskee kun näen jonkun ihmisen joka on unelma-ammatissani. en vain ole tarpeeksi rohkea ja päättäväinen yrittäjäksi.