Lääkärit, uneksitteko te potilaistanne
vai jääkö se vain meidän potilaiden huviksi? Mitähän lääkärin etiikka sanoo tästä?
Valelääkärit nyt saavat tehdä onneksi, mitä lystäävät.
Kommentit (5)
En uneksi. Joskus saatan nähdä kylmänhikisiä unia jos pelkään tehneeni virheen. Kerran olen työsuhteen päätyttyä tavannut yhden potilaistani kahden, tämä ei johtanut mihinkään, mutta se oli hiukan tökeröä ammatillisesti, ja on ehkä vaikeuttanut ko.henkilön myöhempiä hoitosuhteita. Noin muuten, pari potilasta on pyytänyt tavata, Samoin yksi sh, ja kerran kollega koettanut lähennellä (töissä) :-). Mutta mitäs pienistä :-). Kaikki tuo on helpottunut sv-numeron vanhetessa.
Itse jouduin miespsykiatrin ahdistelun kohteeksi, ja hän pakotti minut kuvittelemaan seksiä kanssaan. Tappelin vastaan, ja hän rikkoi minut. Otti väkisin. (Henkisesti väkisin). Nyt olen traumaattisempi kuin ennen "hoitoa".
Näen potilaat eräällä tavalla sukupuolettomina. Tosin en ole lääkäri
"Kyllä, masturboin valitettavasti päivittäin potilaistani, jopa töissä. Tosin, lääkärihän en ole."
sen ammattitaidoksi. Näen potilaat eräällä tavalla sukupuolettomina. Tosin en ole lääkäri, mutta terveydenhoitoalalla kumminkin.