Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkärit, uneksitteko te potilaistanne

Vierailija
11.01.2011 |

vai jääkö se vain meidän potilaiden huviksi? Mitähän lääkärin etiikka sanoo tästä?

Valelääkärit nyt saavat tehdä onneksi, mitä lystäävät.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen ammattitaidoksi. Näen potilaat eräällä tavalla sukupuolettomina. Tosin en ole lääkäri, mutta terveydenhoitoalalla kumminkin.

Vierailija
2/5 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uneksi. Joskus saatan nähdä kylmänhikisiä unia jos pelkään tehneeni virheen. Kerran olen työsuhteen päätyttyä tavannut yhden potilaistani kahden, tämä ei johtanut mihinkään, mutta se oli hiukan tökeröä ammatillisesti, ja on ehkä vaikeuttanut ko.henkilön myöhempiä hoitosuhteita. Noin muuten, pari potilasta on pyytänyt tavata, Samoin yksi sh, ja kerran kollega koettanut lähennellä (töissä) :-). Mutta mitäs pienistä :-). Kaikki tuo on helpottunut sv-numeron vanhetessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jouduin miespsykiatrin ahdistelun kohteeksi, ja hän pakotti minut kuvittelemaan seksiä kanssaan. Tappelin vastaan, ja hän rikkoi minut. Otti väkisin. (Henkisesti väkisin). Nyt olen traumaattisempi kuin ennen "hoitoa".

Vierailija
4/5 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen potilaat eräällä tavalla sukupuolettomina. Tosin en ole lääkäri

"Kyllä, masturboin valitettavasti päivittäin potilaistani, jopa töissä. Tosin, lääkärihän en ole."

Vierailija
5/5 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnustaa olevansa myös ihmisiä. :)