Hyvä liikeidea, miksi kukaan ei tartu tilaisuuteen?!
Suomesta puuttuu ekslusiivinen, eettisyyttä, ekologisuutta, ajattomuutta ja korkeaa laatua korostava LIIKUNTAVAATEMERKKI! Nyt joku, jolla on paljon rahaa ja näkemystä voisi laittaa pystyyn vaateketjun, joka myy hyvin istuvia, laadukkaista materiaaleista valmistettuja jooga-, pilates-, juoksu-, ja yleensäkin sisäliikuntavaatteita. Hioisi imagon luontoa, puhtautta, harmoniaa, kehon ja mielen tasapainoa aistivaksi kokonaisuudeksi.
Eikö kukaan muu kaipaa vaihtoehtoa iänikuisille hikipaja-nikeille ja addun salihousuille?
Kommentit (3)
jotakuta voisi kiinnostaa, mutta todennäköisesti vaatteiden hinnat olisivat niin korkealla, ettei niille olisi niin paljon kysyntää. Kun se hikipaja alentaa niitä hintoja. Valitettavasti se on näin.
Joku mamma voisi perustaa käsitöitä viimeistelevän bisneksen. Mä toisin ainakin noi tytölle virkkaamani kukkapeitot ja kutomani unipussit ym, koska mä en varmaan ikinä saa päätellyksi noita langanpäitä! Yksiväriset jutut ei nappaa, mutta se päättely...Pikaisesti arvioiden mulla on nytkin tuossa ompelulaatikossa 200 langanpäätä odottamassa.
liikuntaa harrastavia mammoja!