Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupan TES

Vierailija
11.01.2011 |

Paljonko on myyjän aloituspalkka, peruspalkka kokopäivätyössä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan nyt sitten että täällä juristien ja johtajien joukossa olisi yksi liiton edustajakin, että saadaan sinulle vastaus. Täällähän ei pikkupalkkaista porukkaa pyöri.

Mutta katsele jos löytäisit vaikka PAMin sivuilta.

Veikataan nyt vaikka että 8e/h?

Vierailija
2/6 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

9,55e/tunti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan nyt sitten että täällä juristien ja johtajien joukossa olisi yksi liiton edustajakin, että saadaan sinulle vastaus. Täällähän ei pikkupalkkaista porukkaa pyöri.

Kiitos hyvistä nauruista! :D

Mutta katsele jos löytäisit vaikka PAMin sivuilta.

Veikataan nyt vaikka että 8e/h?

Veikkaisin itsekin jotain samaa kuin tuo kolmonen. Siivoojatkin saa nykyään useimmiten 7,50-8, tietääkseni.

ap

Vierailija
4/6 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tulihan niitä asiantunteviakin vastauksia. Oma veikkaukseni meni alakanttiin, pitäisi joskus päivittää yleissivistystä.

Minkähänlaisia noi kaupankassojen työsopparit on? Ovatko ne lähes järestään pätkätyöläisiä ja saa tapella että saa riittävästi tunteja työvuorolistoihin, että riittää voita näkkärille? Ja saako jotain lisiä päälle? Mikäköhän olisi sellainen realistinen kuukausiansio? 1500-1800e brutto?

Vierailija
5/6 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnan kalleusluokasta. Esim. minä asun Jyväskylässä ja harjoittelijan palkka on 8,08/tunti ja siitä seuraava eli alin myyjän palkka 9,68/tunti. Iltalisät täällä on kuuden jälkeen noin 3,90/tunti ja lauantailisä lauantaina yhden jälkeen noin vitosen tunnilta.

Työsoppariasioista en osaa sanoa, kun itse teen vapaaehtoisesti noin 15 tunnin viikkoa opiskelujen ohella.

Vierailija
6/6 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtunteja vähän (sopparit 10-25h kk). Ilta ja vkl lisät sen mukaan, miten kauppa on auki, ja paljonko on tekijöitä. Itse olen nykyään hyvin myöhään ja paljon auki olevassa kaupassa, joten liksa on sen mukainen, lähes 2000e kk. Mutta tämä siis vuosien kokemuksen ja hyvän tsägän ansiosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi