Mitä ehdotat, että teen nyt heti tänään tässä tilanteessani?
Olen lihonut niin, että mitkään farkut eivät enää mahdu päälle. Lihominen on sitten aiheuttanut sen, että mieli on maassa eikä huvittaisi lähteä mihinkään. Pitäisi repäistä itsensä irti tästä kierteestä, mutta miten? Syksyllä painoin 64kg, kohta 70kg :(
Kommentit (12)
Olen lihonut niin, että mitkään farkut eivät enää mahdu päälle. Mitä ehdotat, että teen nyt heti tänään tässä tilanteessani?(
Käytä verkkareita.
Hymy pitäisi jostain vielä löytää. ap
Just nyt nouset ja teet itsellesi lounaaksi salaatin. Jos ei kotoa löydy aineita, kävele kauppaan.
Hymyile. Ajattele positiivisia ajatuksia. Ajattele itseäsi kuumalla hiekkarannalla slimminä makoilemassa pyyhkeellä.
Olen lihonut niin, että mitkään farkut eivät enää mahdu päälle. Mitä ehdotat, että teen nyt heti tänään tässä tilanteessani?(
Käytä verkkareita.
yhtenä iltana vaan astuin puntariin ja järkytyin...olin lihonut 10 kiloa hetkessä. itku tuli. mutta sitten sisuunnuin. heti aamusta otin paperivihon ja kynän käteen ja aloin merkata kaikki syömiset ylös. pikkuhiljaa aloin katsoa, mitä oikein syön ja mistä ne kilot ovat tulleet. päätin alkaa syödä vain täysjyväruisleipää 2 vipp. aamulla ja illalla, päälle kalkkunaa ja tomaattia. lounaaksi ruokaisa salaatti, kahvilla joskus protskupatukka, päiväruuaksi esim tummaa pastaa ja tomaattikastiketta, illalla taas 2 jälkiuunileipää ja teetä.
näin meni pari kuukautta ja 10kg oli poissa, sopivasti kesäksi:)
ota ittees vaan niskasta kiinni ja ala hommiin. unohda aluksi vaikka liikunta, keskity vaan syömisen tarkkailuun ja tervveelliseen ruokaan. mäkin aloin liikkua sitten kesällä, kun olo oli muutenkin parempi.
zemppiä!
Kuulostaa hyvältä. ap
yhtenä iltana vaan astuin puntariin ja järkytyin...olin lihonut 10 kiloa hetkessä. itku tuli. mutta sitten sisuunnuin. heti aamusta otin paperivihon ja kynän käteen ja aloin merkata kaikki syömiset ylös. pikkuhiljaa aloin katsoa, mitä oikein syön ja mistä ne kilot ovat tulleet. päätin alkaa syödä vain täysjyväruisleipää 2 vipp. aamulla ja illalla, päälle kalkkunaa ja tomaattia. lounaaksi ruokaisa salaatti, kahvilla joskus protskupatukka, päiväruuaksi esim tummaa pastaa ja tomaattikastiketta, illalla taas 2 jälkiuunileipää ja teetä.
näin meni pari kuukautta ja 10kg oli poissa, sopivasti kesäksi:)
ota ittees vaan niskasta kiinni ja ala hommiin. unohda aluksi vaikka liikunta, keskity vaan syömisen tarkkailuun ja tervveelliseen ruokaan. mäkin aloin liikkua sitten kesällä, kun olo oli muutenkin parempi.
zemppiä!
Pääsetkö nyt vaikka käymään uimahallissa? Ainakin Helsingissä on niin liukas keli etten viitsi pientä lenkkiä ehdottaa. Jos olet kotona lapsen kanssa, niin hyvää musiikkia soimaan ja tanssimaan! Jos olet yksin kotona, mutta nolottaa, niin pane vaikka verhot kiinni ja anna mennä! :)
Hymy pitäisi jostain vielä löytää. ap
Just nyt nouset ja teet itsellesi lounaaksi salaatin. Jos ei kotoa löydy aineita, kävele kauppaan.
Hymyile. Ajattele positiivisia ajatuksia. Ajattele itseäsi kuumalla hiekkarannalla slimminä makoilemassa pyyhkeellä.
Mulla sama meno. Vauva kohta vuoden ikäinen ja raskauskiloja 13kg jäljellä.
Vielä meistä hoikkia tulee :)
t:1
Lounaan voi tehdä VALMIIKSI JÄÄKAAPPIIN ODOTTAMAAN.
Sen voi syödä kun tulee nälkä.
Mulla sama meno. Vauva kohta vuoden ikäinen ja raskauskiloja 13kg jäljellä.
Vielä meistä hoikkia tulee :)
t:1
Lähdet samantien kauppaan ostamaan ohjeiden mukaista ruokaa ja samalla lenkille. Tuolla foorumilla yhteishenki jyllää, joten on helpompi päästä omasta surkeudesta irti muiden tsempin avulla.
Itselleni tuli itku eilen vaakalukemien jälkeen, mutta yhden päivän dieetin jälkeen -1,2 kg (juu juu, tiedän että nesteitähän ne, mutta kyllä sillä mieleen oli uskomaton vaikutus aamulla). Ja BMI itselläni 25, joten en mikään järjetön valas kuitenkaan :)