G: Minkälaisia kenkiä käytät, kun
a) lähdet ulkoilemaan
b) lähdet kaupungille shoppailemaan
c) lähdet baariin?
Kommentit (9)
b) lenkkarit
c) käyn vain pubissa, jonne kehtaa mennä lenkkareissa
a) lähdet ulkoilemaan -kuomat, lenkkarit tai kumisaappaat, riippuu ihan säästä.
b) lähdet kaupungille shoppailemaan - n.7cm korkokengät.
c) lähdet baariin? - tosi korkeet sandaalit tai saappaat/nilkkurit.
a) lenkkarit
b) nahkasaappaat, nilkkurit tms siistimmät, ei ikinä lenkkareissa kaupungille
c) kuten b tai korkkarit, riippuu baarista
a) lähdet ulkoilemaan - lenkkarit tai talvikengät, monot, luistimet..
b) lähdet kaupungille shoppailemaan - yleensä tennarit, mulla on niitä monen merkkisiä ja värisiä :)
c) lähdet baariin? - riippuu baarista/lookista ja vuodenajasta, korkkarit, tennarit, saappaat, on mulla joskus ollut matalat loafer-tyyppisetkin
a) lähdet ulkoilemaan
b) lähdet kaupungille shoppailemaan
c) lähdet baariin?
a) Nyt talvella huopikkaat, kesällä lenkkarit tai urheilusandaalit, syksyllä ja keväällä Camperin nahkaiset varsikengät (mulla on kahdet, parempia pidän ihmisten ilmoilla ja huonompia lenkillä)
b) Mä asun tosi pienessä kaupungissa, eikä täällä voi oikein puhua siitä, että lähtis "kaupungille shoppailemaan". Mä laitan ne huopikkaat, nyt suojasäällä kumpparit, lämpimämmällä säällä Camperin nahkakengät, kesällä jotkut Camperin nahkaisista keäskengistä, sporttisandaali tai varvastossut. Riippuu säästä. Rakkaat nahkasandaalit odottaa korjausta...
c) Mä en juuri käy baarissa, koska täällä meidän paikkakunnalla ei ole baareja. Käyn joskus baareissa kun käyn kavereista moikkaamassa Helsingissä, ja silloin laitan ne kengät, jotka sattuu olemaan jalassa, ja jotka ovat jotkut noista ylempänä luetelluista. En käy missään yökerhoissa, vaan pubeissa, joten mihinkään "bilevaatteisiin" ei tarvitse pukeutua!
a) Riippuu ulkoilusta ja säästä, tietysti :) Jos mennään hellepäivänä kävelemään lähistölle ihan asvalttiteille (asumme Helsingissä vanhan puutaloalueen kupeessa) on jalasas siistit sandaalit, korolla tai ilman. Jos menemme talvipakkasilla pulkkailemaan, on jalassa lapikkaat. Ja sitten tietty lukuisat välimuodot, aika usein jos maa on kuiva eikä ole tosi kuuma tai kylmä niin tennarit (ei lenkkarit, koska niitä käytän vain juostessa)
b) Siistit kengät, sään mukaan. Talvella nahkasaappaat, kesällä siistit sandaalit, väliaikoina usein mary jane-tyyliset keskikorkeat korot
c) Aika lailla sama kuin shoppailessa, paitsi jos baariin mennään keikan jälkeen on jalassa aina matalakantaiset kengät.
a) jotkut ulkoilukengät. Tällä hetkellä merrelin lampaankarvakengät. Kesällä jotkut lenkkarit tai kevyet vaelluskengät. Urheilusandaaleissa mä en ulkoile, koska olen yleensä sellaisissa maastoissa, ettei se ole hyvä.
b) riippuu retken pituudesta. Voin käyttää siistejä ulkoilukenkiä edellisestä sarakkeesta tai sit tällä hetkellä tähän tarkoitukseen kaapissa on yhden niinäparinkan nilkkurit ja yhden korkeakorkoisemmat saappaat, mut mä en tykkää niistä koska pitemmällä retkellä niissä seisoskelu tekee selän kipeäksi. Kesällä voi olla jotkut mokkasiinityyppiset kengät tai jotkut nätit sandaalit tai avokkaat missä muutaman sentin korko.
c) mä en käy baareissa, joten siihen tarkoitukseen mulla ei ole kenkiä.
a) vaelluskengät
b) vaelluskengät
c) en ole käynyt sitten 90-luvun
t. pahasti jalkavaivainen
b) sama kuin a
c) korkkarit
ja töissä aina korkkarit