Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

äiti:oletko käynyt kakalla tänään?lapsi: "en mä muista.kato pikkareista!"

Vierailija
10.01.2011 |

kysyin siis 5v. tytöltä,onko käynyt lainkaan kakalla tänään. vastaus: "en mä muista. kato pikkareista!"

kysyin,että mitenkäs minä sen vastauksen pikkareista saan. tyttö: "no,jos ei ole käynyt kakalla,ne on ihan valkoiset.jos taas on käynyt kakalla,niissä on niinkuin tämänmuotoinen(piirsi sormella) ruskea kohta..."

että sillälailla:D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja totesi,"ei en ole käynyt kakalla tänään"..

ap

Vierailija
2/8 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompa typerää. kyllä ton ikäisen pitäs osata hoitaa jo vessareissunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se menee.

Vierailija
4/8 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompa typerää. kyllä ton ikäisen pitäs osata hoitaa jo vessareissunsa.

Vierailija
5/8 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkisella paikalla :D ?

tuosta yhdestä kommentista taas huomaa sen, että jotkut ajattelevan lasten olevan jotain vanhempien ajatusten jatkeita. Ihan kuin lapsi ei itse, ihan omalla luovalla spontaaniudellaan, voisi keksiä tyhmiä juttuja, ilman että se on vanhempien huonon kasvatuksen tulosta.

Vierailija
6/8 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkisella paikalla :D ?

tuosta yhdestä kommentista taas huomaa sen, että jotkut ajattelevan lasten olevan jotain vanhempien ajatusten jatkeita. Ihan kuin lapsi ei itse, ihan omalla luovalla spontaaniudellaan, voisi keksiä tyhmiä juttuja, ilman että se on vanhempien huonon kasvatuksen tulosta.

...joka sekin, siis iltapesu,pitäisi varmasti tuon yhden nurisijan mielestä 5 vuotiaan tehdä jo itse:)

no,meillä äiti pesee iltaisin 5vuotiaan pepun.

ap

Vierailija
7/8 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella meidän neidin suusta tuollaisen lauseet. Meillä kun neiti muutenkin aina tarkistaa onko pikkareissa jarrujälkiä:)

Kyllä minäkin pesen neitokaisen takapuolen iltaisin ja täyttää pian 7v. Sen verran on huolimatonta välillä tuo pyyhkiminen, että on parempi pestä iltaisin. Eli kyllä se näkyy pikkareissa, jos vaikka ei itse muistaiskaan:)

Vierailija
8/8 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma juuri 3v täyttänyt juoksi ympäri asuntoa perässäni kädet ojossa ja huusi:"Katso äiti käsi on täynnä pissapöpöjä." Katsoin kättä ja totesin:" juu niin näyttää olevan." Kullanmuruni juoksi heti vessaan käsien pesulle.Viesti oli vissiin se, että hän ei ollut muistanut pestä käsiä käydessään pissillä ja halusi minun tietävän sen:)