En tiedä olenko sitten kateellinen vai ujo tai liian vaatimaton,m utta
mua häiritsee suunnattomasti naiset, jotka hehkuttavat omalla ulkonäöllään ja selittävät tyyliin "ja sekin luuli, että olen vasta 30 v" ja siis oikea ikä enemmän....ja muuta samankaltaisa
Kommentit (3)
joten anna heidän hehkuttaa. Ei voi tietää, kuinka pelottavalta tuntuu vanhentua, jos pitänyt tärkeimpänä pääomanaan ulkonäköä, joka väistämättä häviää iän karttuessa.
En minäkään oikein ymmärrä, miksi pitäisi aina näyttää parikymppiseltä (varsinkaan kun ei kukaan vanhempi nainen oikeasti näytä!) mut eipä toi ole minun ongelmani. Jos ihmisen tekee onnelliseksi se, että joku luuli häntä kymmenen vuotta nuoremmaksi, niin hyvä juttu vaan.:)
ja tuntuvat monet luulevan nuoremmaksikin. Nuorena taisin olla jopa kaunis, mutta en vain tajunnut sitä silloin.
Mutta en hehkuta asiaa koskaan, enkä mainitse kenellekään, että joku kehui minua kauniiksi tai nuoren näköiseksi tai hyvin säilyneeksi. Kateus on niin kovaa. Toisaalta minulla ei ole sellaiseen tarvettakaan.
niitä wannabe ikiteinejä, oman tyttärensä "bestiksiä"...hyi...ihan nousee niskavillat pystyyn.