Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttoikaa tarhasta poisottaminen?

Vierailija
26.10.2010 |

Mitä tekisit jos olisit minä?

Poikamme nyt 4,5v aloitti tarhauransa 2v4kk ja ollut aina samassa, alle 20 lapsen tarhassa.

Koskaan hän ei ole sinne mennyt mielellään mutta menot olleet vaihtelevia; välillä jää ilman mitään ihmettä ja välillä itkee ja jää roikkumaan.

Tarhan johtajan mielestä lapsi pärjää hyvin vaikka on kovin vilkas. Hänen mielestä poika on sosiaalisesti lahjakas, positiivinen ja älykäs mutta myös lyhytpinnainen, kova puhumaan ja keskittymiskyvyltään "haastava" (eli vaatii koko ajan tekemistä).

Olen itse vauvan kanssa kotona ja nyt poika saanut olla paljon kotona ja tuntuu että tarhaan meno on entisestään vaikeutunut ja huuto joka aamuista. Hakiessa tuntuu viihtyvän ja kavereita hänellä on mutta nuo aamut.....

Pitäisikö olla huolestunut ja epäillä jonkin olevan vialla vai onko normaalia että lapsi vierastaa tarhaa aina?

Niin ja lapsi on tarhassa kielen tukemisen takia. Lapsi puhuu isänsä kanssa vaan ko kieltä ja tukea siihen tarvitaan. Kieli on tarhan mukaan lapsella hallussa eikä se vaikuta olevan ongelma. Mutta siitä syystä en haluaisi ottaa kokonaan pois (menen takaisin töihin helmikuussa joka tapauksessa) enkä vaihtaa tarhaa.

Eli onko vastustaminen yli 2 v normaalia, haastavamman lapsen käytöstä vai mitä?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla