Perustele, että miksi et kokeilisi karppausta?
Kommentit (14)
että kaikki noin paljon elämistä rajoittavat ruokavaliot ovat jotenkin vammaisille tai täysin itsehillinnän puutteessa oleville.
Tällä hetkellä painan 53 kg (pituus 160), eikä tunnu, että mitenkään pitäisi vahtia syömisiä. Voiko olla parempaa kuin vasta leivottu pulla? Pidän todella myös pastaruoista.
voi ja vain kasvikset eivät ole mua varten, kevyemmät versoit ovat, masun ja olon kannalta.
läskiä ja on ihan hyvä olo näillä mitä nyt syön.
syön kevyesti ja terveellisesti ja voin hyvin...en siis kaipaa mitään erikoisruokavalioita.
Olen terve ja normaalipainoinen, laihdutuksen tarvetta ei siis ole. Kolesteroli ym. arvot ovat erittäin hyvät. Tästä voin päätellä, ettei nykyisessäkään ruokavaliossani ole mitään pahasti pielessä.
Lisäksi joudun jo rajoittamaan syömisiäni, koska minulla on keliakia. Se on pakkoruokavalio, joten enpä todellakaan ottaisi lisävaivaksi mitään vapaaehtoista kotkotusta.
verensokeriani nousemaan siedettäviin lukemiin. Kärsin sokeriaineenvaihdunnan häiriöstä. Turha on mulle sanoa, että karppaus auttaa siihen. eikä auta.
Olen terve ja normaalipainoinen. Miksi ihmeessä rajoittaisin ruokavaliotani? Kohdistan mieluummin energiani johonkin hyödylliseen.
Olen jojo-laihduttaja, jolla on ongelmallinen suhde ruokaan ja syömishäiriö taustalla. En halua ruokavaliota, joka yksioikoisesti kieltää jonkun ruoka-aineen.
Opettelen tervettä suhdetta ruokaan, ja ruokavalio on hyväkarppi, vaikken sitä sillä nimellä kutsukaan. Olen voittamassa myös rasvakammoa, ja uskon, että useimmat karpit eivät kauhistelisi ruokavaliotani.
ja olo tuntui osittain erittäin hyvältä. vasta siis tykkäsi, piristyin ja hoikistuin. En kuitenkaan enää karppaa johtuen sokeriaineenvaihdunnastani -huimaus ja sekavuus seurasivat liian vähäistä hiilarimäärää.
Lisäksi ruokaa ei saa nopeasti tarvittaessa, kuten esim. sämpylä pussista, vaan aina pitää tehdä ja suunnitella kaikki vaivalla alusta asti. Olisin hyväkarppi jos karppileipä yms löytyisi kaupan hyllystä. Aina ei jaksa leipoa ja lämpimien ruokalajien valikoima on turhan suppea, ainakin minun keittotaidoillani. Näitä ruokia ei myöskään saa koulussa, kaupungilla ja kyläillessä (pelkillä kurkuilla ja marjoilla ei jaksa.)Kalliiksikin tuli. ja vielä lapsille eri ruokien laitto...
Mä olen sitä mieltä että kohtuus kaikessa ja ärsyttää kaikki ääripäät.
Vaikken karppaan, en ole mikään satakiloinen hiilarimässääjä vaan käytän täysjyvätuotteita ja välillä muitakin mutta kohtuudella. Rakastan leipää, pastaa ja pizzaa enkä luovu niistä kokonaan.
Enkä usko että mun vatsani kestäisi sitä pekonilla ja kermalla läträämistä.
Ja olen normaalipainoinen hyvinvoiva ihminen.
Olisi tosi vaivalloista miettiä kaikki syömiset uusiksi. Sitä paitsi hiilarit ovat nautinnollisia.
Uskon perinteiseen ruokaympyrään.
tykkää monista karppiruokailun kulmakivistä.
Kyllä sillä varmaan laihtuis kun pihvi, parsakaalipaistos, pekoni ja kermajuusto tulis ulos jo korvistakin.
Enkä edes halua. Eikä mun tarvi laihduttaa.
Periaatteessa kyllä uskon, että karppiruokavalio on terveellinen.