Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla meni kaikki sit totaalisen pieleen

Vierailija
10.01.2011 |

Vi**tuskäyrä huipussaan.

Siis voiko olla typerämpää, että yksi henkilö, jota mä arvostan ja kunniotan, ei kutsukaan mua synttäreilleen! Ne olisi isot kekkerit, ja tämä ihminen on kutsunut paljon etäisempiä kavereitaan kuin minä! Kaikkia sellaisia, joiden kanssa ei ole ollut vuosikausiin tekemisissä, mutta me sentään nähtiin just ennen joulua, vaikka asutaan eri kaupungissa. Ja lisäksi ollaan FB:ssä koko ajan toistemme kanssa tekemisissaä.

Mitä tää meinaa?

Mikä mussa on oikein vikana? Inhoaako se kuitenkin mua?

Mua vituttaa ja kylmää yhtä aikaa. En halua nähdä enää ketään kaveria.

Nainen 31v.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettei kutsu vaan ole hävinnyt postissa tai hävinnyt bittiavaruuteen? Meilit ainakin tuppaa häviämään helpolla.

Vierailija
2/3 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai luuli kutsuneensa tms.

Meidän ystäväpariskunta kertoi, että heillä on uutena vuotena bileet ja sinne on tulossa nejane, ja me sit ajateltiin, että kun eivät meitä kutsuneet, niin ollaan sit ihan vaan kotona. Aatonaattona tuli sit tästä puhetta, ja ystävä lähes loukkaantui, kun ei oltu niille menossa. Olivat vaan pitäneet itsestäänselvyytenä, että me olemme tulossa sinne juhliin.

Voisiko sun tapauksessa kyse olla jostain vastaavasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

synttärikutsun. Se oli ilmeisesti tippunut postin välistä maahan ja jäänyt lumisateen alle ja nyt se valkoinen puoli ylöspäin oleva liukaspintainen kutsukortti sattui osumaan lumikolan reunaan sen verran, että huomioni kiinnittyi. Olis voinut jäädä huomaamattakin.