Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko väärin lapsipuoliani kohtaan (ov)

Vierailija
10.01.2011 |

tatuoida vain biologisten lasteni nimet?

Miehen lapset asuvat meillä ja pitävät mua äitinään ja minäkin pidän heitä kuin omia lapsiani, mutta silti tuntuisi jostain syystä oudolta tatuoida heidänkin nimet...

Mitä mieltä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku toinen nainen (äitipuoli) tatuoisi sinun lasten nimet itseensä?

Mutta yhtälailla tuntuisi oudolta lähteä ehdoin tahdoin tatuoinnilla tekemään tällaista erottelua.

Vierailija
22/27 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla minun lapsistani on isäpuoli. Joka on heille läheisempi kuin isänsä.

Jos ex-miehelläni olisi uusi puoliso, toivoisin hänen tulevan hyvin toimeen meidän yhteisten lastemme kanssa. Se kun ei olisi minulta mitenkään pois, päin vastoin!

Lapsi ei kulu tai oma osuus hänestä pienene, vaikka häntä rakastaisikin useampi ihminen.

Sivujuonteena tähän: minä olisin aivan varmasti antanut nykyisen mieheni tavata entisen liittoni lapsia, jos olisimme eronneet. "Minun" lapseni olivat 4 ja 6 kun muutimme yhteen nykyisen mieheni kanssa, ja he ovat eläneet lähinnä hänen kanssaan. En takuulla olisi tehnyt lapsille sitä, että mahdollisen eron kohdalla olisin riistänyt heiltä heille tärkeän ihmisen. (Ja kyllä: olen tätä miettinyt matkan varrella. Erityisesti siksi, että tuttavapiiriin kuuluu mies, jolta hänen ex-vaimonsa eväsi tapaamiset ex-vaimon edellisen liiton lapsen kanssa heidän erottuaan. Mikä oli minusta väärin _lasta_ kohtaan.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tatuoisi vain biologisten lastensa nimet, en suvaitsisi. Onneksi hän ei ikinä tekisi mitään niin loukkaavaa..

Vierailija
24/27 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset loukkaantuisivat. Mieti nyt vähän. Ei mikään fiksu idea.

Vierailija
25/27 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tatuoinniksi vauvan jalkapohjankuvat. Se on suht neutraali. Kenellekään ei tarvi sen kummemmin lisätä, että molemmat jalkapohjankuvat ovat omien lastesi, esim. 6 kk ikäisenä tai koska teillä nyt on jalkapohjia ikuistettu. Vaikka vasen esikoisen ja oikea kuopuksen.

Vierailija
26/27 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sen lasten muistoksi ottamansa tatuoinnin tehdä jotenkin muutenkin, vaikka joku merkityksellisen runon pätkä ja vaikka sydämiä siihen ympärille kaksi jos omia lapsia on kaksi, eikä kenellekään tarvitse kertoa mitä ne sydämet siinä symboloi.

En mä tota nimihommaakaan kyllä ymmärrä, mutta joku värssyosasto kera sydämien kuulostaa vielä enemmän WT:ltä...

Vierailija
27/27 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin laitat tatuointia niin että näkyy jatkuvasti? Ei kai sun tartte niille lapsipuolille esitellä sitä tatskaa. Sit kun huomaavat voit sanoa että tää on semmoinen kun olivat mun sisällä ni nyt ovat iholla. Kai ne nyt tajuaa tuon ikäiset että niillä on omakin äiti joka voi halutessaan tatuoida heidän nimensä.